Ο Δήμος Διονύσου, συμμετέχει από τον Ιούλιο του 2020 στο πρωτοποριακό πρόγραμμα «myKEPlive», το οποίο παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται από υπαλλήλους μέσω τηλεδιάσκεψης χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία.
Μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας «myKEPlive.gov.gr», οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων τους. Στις υπηρεσίες περιλαμβάνονται διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ, σύμφωνα με 4 θεματικές υπηρεσίες:
1) Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
2) Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
3) Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
4) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
Στις παρεχόμενες υπηρεσίες για τις οποίες οι πολίτες θα εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης, συγκαταλέγονται η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών δημοτολογίου και ληξιαρχικών πράξεων, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου κ.α. Η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με τους κωδικούς του Taxisnet ενώ η ταυτοποίηση του αιτούντος πραγματοποιείται από υπάλληλο του ΚΕΠ, με την επίδειξη των απαραίτητων εγγράφων στην κάμερα.
Επιπλέον, από τον Οκτώβριο του 2020 έχουν σταλεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, οι οδηγίες για την εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία σε συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών, με τη χρήση της εφαρμογής MS TEAMS του «myKEPlive».
Η καινοτόμος αυτή υπηρεσία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης προσφέρεται μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου, Gov.gr, στην ηλεκτρονική διεύθυνση myKEPlive.gov.gr και υποστηρίζεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ).
Ειδικότερα στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία» παρέχονται δυνατότητες επικοινωνίας, πληροφόρησης και διεκπεραίωσης αιτημάτων πολιτών με αναπηρία μέσω τηλεδιάσκεψης με τη συνδρομή του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών.
Η ψηφιακή πύλη αποτελεί ένα επιπλέον βήμα για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών από τα στελέχη των ΚΕΠ χωρίς επίσκεψη στα κατά τόπους Κέντρα. Την ίδια στιγμή παραμένει ζωντανή η επικοινωνία και αναβαθμίζεται η εξυπηρέτησή τους.
Όπως υπογραμμίζει ο αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Γιάννης Τσουδερός, «στόχος όλων μας αποτελεί η συνεχής παροχή ποιοτικών υπηρεσίες προς τους πολίτες μας καθώς και η απρόσκοπτη και ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού των ΚΕΠ με την επιτυχή ανταπόκρισή τους στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής».
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν τη ψηφιακή πλατφόρμα «myKEPlive.gov.gr» ή να επικοινωνήσουν με το ΚΕΠ Αγίου Στεφάνου (210 8145897 – d.agstefanou@kep.gov.gr – Κοιμήσεως Θεοτόκου 26, Άγιος Στέφανος, 14565).
Διαβάστε: Διαδικτυακή ενημέρωση των δημοτών για τις οικονομικές τους συναλλαγές