Παρά τα μέτρα ατομικής προστασίας από τον κορωνοϊό, πάνω από 70.000 πελάτες της ΔΕΗ εξυπηρετήθηκαν το διήμερο Δευτέρα 11 και Τρίτη 12 Μαΐου στα καταστήματα της επιχείρησης σε όλη την Ελλάδα, ενώ σημαντικά αυξημένος ήταν και ο αριθμός των καταναλωτών που εξυπηρετήθηκαν εξ αποστάσεως, τηλεφωνικά ή διαδικτυακά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της επιχείρησης, στις δύο πρώτες ημέρες της επαναλειτουργίας τους, τα καταστήματα σε όλη την Επικράτεια εξυπηρέτησαν συνολικά:
-Περισσότερους από 5.000 πελάτες για υπηρεσίες σχετικές με συμβόλαια (νέα, διακοπές, αλλαγές στοιχείων κ.λπ.).
-Περισσότερους από 65.000 πελάτες για πληρωμές.
Παράλληλα, το τηλεφωνικό κέντρο 11770 της ΔΕΗ, συγκεντρωτικά στο διήμερο 11-12/05/2020 υποδέχθηκε περισσότερες από 31.000 κλήσεις και μέσω της υπηρεσίας call back εξυπηρέτησε 1.000 πελάτες που επέλεξαν να αφήσουν τα στοιχεία τους. Ο μέσος χρόνος αναμονής για τους πελάτες που καλούν είναι 85 δευτερόλεπτα, ενώ για ποσοστό μεγαλύτερο του 65% των κλήσεων που απαντήθηκαν, ο πελάτης εξυπηρετήθηκε μέσα σε 20 δευτερόλεπτα.
Το 11770 κάλεσε επιπλέον 2.000 πελάτες οι οποίοι επισκέφθηκαν τα καταστήματα, βοηθώντας σημαντικά στην αποσυμφόρηση της λειτουργίας τους. Εξ αυτών το 50% της εξυπηρέτησης αφορά σε διακανονισμούς πληρωμών. Επιπρόσθετα μέσω της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης, το site της ΔΕΗ www.dei.gr δέχθηκε περισσότερα από 3.000 αιτήματα.
Όπως αναφέρει η ΔΕΗ, η δραστηριότητα στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης είναι σημαντικά αυξημένη σε σχέση τόσο με την προ κλεισίματος των καταστημάτων περίοδο, όσο και με την προηγούμενη εβδομάδα. Οι ουρές στην Αριστείδου. Με αφορμή τις ουρές που σχηματίστηκαν τη Δευτέρα 11 Μαΐου στο κατάστημα της οδού Αριστείδου στην Αθήνα, η ΔΕΗ επικοινώνησε με τους μεγάλους επικοινωνιακούς παρόχους προκειμένου να πετύχει τη μείωση των χρεώσεων στους συνδρομητές τους, οι οποίοι καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο 11770, με τη Wind, να προχωρά σε μείωση της χρέωσης κατά 47% για τις κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο προς το 11770.
Σημειώνεται ότι τη Δευτέρα επαναλειτούργησαν περισσότερα από 100 καταστήματα της ΔΕΗ αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων.
Όπως επισημαίνει η επιχείρηση:
-Σε όλα τα καταστήματα υπήρξε αυστηρή τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφάλειας για την προστασία των εργαζομένων και των πελατών, όπως θερμομέτρηση, ειδικές σημάνσεις για τήρηση αποστάσεων, χρήση μασκών, αντισηπτικά, κ.ά.
-Επιπροσθέτως, οι υπάλληλοι των καταστημάτων σε όλη την επικράτεια κατέγραψαν τα στοιχεία 1.000 και πλέον πελατών, ώστε να εξυπηρετηθούν από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εντός της ημέρας και να αποφύγουν έτσι την παραμονή στις ουρές.
-Ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση υπήρξε στο κεντρικό κατάστημα της οδού Αριστείδου, όπου παρατηρήθηκαν από νωρίς το πρωί εικόνες συνωστισμού έξω από τις πύλες εισόδου. Η κατάσταση ομαλοποιήθηκε μετά τις 9:00 π.μ., με τη συνδρομή και της ΕΛΑΣ προκειμένου οι πελάτες να τηρήσουν τις αποστάσεις ασφάλειας, ενώ με απόφαση της διοίκησης της ΔΕΗ το κατάστημα έμεινε ανοιχτό μέχρι αργά το απόγευμα, ώστε να εξυπηρετηθεί και ο τελευταίος πελάτης.