Η ηγεσία του υπουργείου φέρεται να δέχεται εισηγήσεις για περαιτέρω καθυστέρηση ή ακόμη και για επαναπροκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού, με διαφορετικό αντικείμενο.
Ένας στόχος που έχει τεθεί προς επεξεργασία είναι το «πακέτο» των επεκτάσεων που θα προκηρυχθεί να είναι τέτοιο που να προελκύσει και άλλους εργολήπτες, πλην εκείνων που μετέχουν στην κοινοπραξία που διαχειρίζεται σήμερα την Αττική Οδό. Η τελευταία, σημειώνεται, είχε προτείνει στο YΠΕΧΩΔΕ να αναλάβει το κόστος των επεκτάσεων, εξασφαλίζοντας χρονική παράταση της σύμβασης διαχείρισης της Αττικής Οδού.
Παράλληλα, στο αρμόδιο υπουργείο υπάρχουν ιδέες και για άλλους οδικούς άξονες στην Αττική, όπως η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό. Πρόκειται για ένα κρίσιμο έργο που εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει ως δικλείδα εκτόνωσης της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης της Αττικής Οδού, στο τμήμα μεταξύ των κόμβων Μεταμόρφωσης και Κηφισιάς.
Μάλιστα, όπως θέλουν κάποιες πληροφορίες, για το έργο –το οποίο είχε ενταχθεί στον ολυμπιακό προγραμματισμό αλλά ουδέποτε υλοποιήθηκε– πιέζουν οι ίδιοι οι εργολήπτες της Αττικής Οδού, προκειμένου να μετριαστεί ο κορεσμός του παράλληλου τμήματος της τελευταίας.