Ο Εμπορικός Σύλλογος Κηφισιάς έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στην εκδήλωση, με θέμα: «Οι Τοπικές Αγορές και η Κρίση: Χαρακτηριστικά και Εργαλεία Άμεσης Βελτίωσης», την Δευτέρα 17 Μαΐου, στις 17:30, στην Πινακοθήκη Κουβουτσάκη (Λεβίδου 11, Κηφισιά).
Στην εκδήλωση, εξειδικευμένοι ομιλητές θα παρουσιάσουν λύσεις και προτάσεις για την αντιμετώπιση της κρίσης που μαστίζει την ελληνική κοινωνία και την τοπική μας αγορά ειδικότερα. Θα ακολουθήσει συζήτηση.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την υποστήριξη της εταιρίας STIRIXIS Α.Ε.
Οι Τοπικές Αγορές και η Κρίση:
Χαρακτηριστικά και Εργαλεία Άμεσης Βελτίωσης
17.30-18.00 Προσέλευση – Εγγραφές
18.00-18.05 Χαιρετισμός από τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου, Μάρκο Πανέττα
18.05-18.15 Εισαγωγή Εκδήλωσης:
Τα Malls και οι Τοπικές Αγορές σήμερα: Διαφορές και Ομοιότητες, τάσεις της αγοράς
Σύντομη παρουσίαση στις διεθνείς τάσεις του Λιανεμπορίου
Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα, τα Μαlls απέναντι στις Τοπικές Αγορές
Η Ανάγκη συνεργασίας και clustering στις Τοπικές Αγορές
Ομιλητής: Αλέξανδρος Αθανασούλας, Μ.Civ.Eng., M.B.A., I.P.M.A.
Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
STIRIXIS AE
Ο Αλέξανδρος Αθανασούλας είναι Ιδρυτής και σήμερα Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της STIRIXIS AE. Έχει πτυχίο Πολιτικού Μηχανικού από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Master of Business Administration (M.B.A.) με διάκριση από το Glasgow Business School του Πανεπιστημίου της Γλασκόβης της Μεγάλης Βρετανίας και είναι πιστοποιημένος Project Manager από το IPMA. Η δουλειά του στη μελέτη, ανάπτυξη και επιτυχημένη εφαρμογή των καινοτόμων «Ανθρωπίνων Συστημάτων» σε επιχειρήσεις τον τοποθετούν στην πρώτη γραμμή των επιχειρηματικών εξελίξεων και του Business Consulting ενώ έχει πλήθος δημοσιεύσεων τεχνικών και επιχειρηματικών άρθρων στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο.
18.15-18.35 Βελτιστοποίηση operations σε επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου
Στόχοι βελτιστοποίησης σε επίπεδο operations
Εργαλεία – μέθοδοι και μεθοδολογία βελτιστοποίησης
Παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών
Παρουσίαση πλαισίου βελτιστοποίησης MentorSys
Ομιλητής: Δρ. Γιώργος Περδικάρης, Μ.Mech.Eng., Ph.D. Σύμβουλος Βελτιστοποίησης Λειτουργιών, Διευθύνων Σύμβουλος MentorSys
Ο Δρ. Γιώργος Περδικάρης είναι Διευθύνων Σύμβουλος της MENTORSYS, μέλος του Ομίλου Intetrad που δραστηριοποιείται διεθνώς σε έργα Βελτιστοποίησης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain). Επίσης είναι Σύμβουλος Αξιολόγησης Έργων ΕΤΑ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για νέες Τεχνολογίες Παραγωγής, Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Έχει πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού και Διδακτορικό στην Υπολογιστική Ρευστομηχανική από το Πολυτεχνείο του Μονάχου της Γερμανίας. Έχει μελετήσει και εφαρμόσει με επιτυχία Συστήματα Βελτιστοποίησης σε πλήθος Επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο ενώ μελέτες και άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε Διεθνή Επιστημονικά περιοδικά.
18.35-18.55 Βελτιστοποίηση της Βιωματικής Εμπειρίας του πελάτη στο Λιανεμπόριο
Η Εμπειρία ως στοιχείο Διαφοροποίησης
Στοιχεία που συνθέτουν την Εμπειρία
Η Αξία της Στρατηγικής και μέθοδοι βελτιστοποίησης
Παρουσίαση Υπηρεσιών βελτιστοποίησης STIRIXIS
Ομιλήτρια: Έλενα Κυρνασίου Αθανασούλα, B.A. Maths, M.A. Communications’ Policy
Αντιπρόεδρος & Γενικής Διευθύντρια, STIRIXIS AE
Η Έλενα Αθανασούλα Κυρνασίου είναι Αντιπρόεδρος και Γενική Διευθύντρια της STIRIXIS AE. Έχει πτυχίο Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και Master of Arts (MA) in Communications’ Policy με διάκριση από το City University του Λονδίνου της Μεγάλης Βρετανίας. Έχει εργαστεί πολλά χρόνια στη χάραξη στρατηγικής στον τομέα της διαφήμισης με πελάτες μεγάλες Ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις καθώς και Ελληνικές Εταιρείες ΔΕΚΟ. Εξειδικεύεται στη Στρατηγική, στο σχεδιασμό της Βιωματικής εμπειρίας των Πελατών και στις τεχνικές Αύξησης της Απόδοσης των επενδύσεων στο Retail, θέματα για τα οποία έχουν δημοσιευθεί πολλά άρθρα της στον Τύπο. Επιπλέον, πιστή οπαδός της δύναμης και των αποτελεσμάτων του Design, ηγείται του τομέα Exclusive της εταιρείας και της δραστηριότητάς του.
18.55-19.15 Επικοινωνία και Λιανεμπόριο: εργαλείο πωλήσεων
Η επικοινωνία χθες
Η επικοινωνία ως ανάγκη
Μέσα επικοινωνίας και πωλήσεις
Ομιλητής: Σπύρος Κουρούπης, Σύμβουλος Διοίκησης CommGroup, Σύμβουλος Επικοινωνίας, Ειδικός σε Θέματα Retail
Ο Σπύρος Κουρούπης σπούδασε διεθνή οικονομικά στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πήρε MSc στις ευρωπαϊκές σπουδές από το London School of Economics. Διετέλεσε Γενικός Διευθυντής του Κέντρου Πολιτικής Έρευνας και Επικοινωνίας, του Συνδέσμου Λιανικής Πώλησης Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), του Συνδέσμου Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΣΕΣΜΕ) και εξελέγη δύο φορές Πρόεδρος του Παγκόσμιου Οργανισμού Εκπροσώπων Λιανικού Εμπορίου στη Νέα Υόρκη. Δραστηριοποιείται στο χώρο της επικοινωνίας και του lobbying στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
19.15-19.30 Ερωτήσεις
19.30-20.30 Πάνελ Συζήτησης:
H άμεση εφαρμογή των εργαλείων σε επίπεδο Συλλογικό,
Συνεργασίες με κοινούς στόχους και οφέλη