Όπως σημειώνει ο κ. Πανέτας, το καλοκαίρι πέρασε δίχως να διατεθεί κάποιος από τους χώρους για τους οποίους είχε δεσμευτεί η δημοτική αρχή ότι θα νοικιάσει ως προσωρινά υπαίθρια πάρκινγκ για τους καταναλωτές που έρχονται στο κέντρο με τα Ι.Χ. τους. Η μεν περίπτωση του χώρου που φέρεται να ανήκει στο Ίδρυμα Χατζηκώνστα «πάγωσε», καθώς η δημοτική αρχή αμφισβητεί την ιδιοκτησία του ακινήτου. «Μακάρι να είναι του Δήμου το ακίνητο γιατί έτσι θα μπορέσει να γίνει κάτι με αυτό πολύ πιο γρήγορα. Όμως αυτή την στιγμή εμάς δεν μας ενδιαφέρει σε ποιον ανήκει το ακίνητο, αλλά το γεγονός ότι για μια ακόμη φορά η δημοτική αρχή δεν έκανε τίποτα από όσα μας είπε για να τονώσει την εμπορική κίνηση», αναφέρει ο κ. Πανέτας και προσθέτει:
«Ο τζίρος συνέχισε να πέφτει. Και το μόνο που έγινε, σε συνεργασία με την δημοτική αρχή, ήταν ότι δόθηκαν κουπόνια στους εμπόρους, οι οποίοι, κατά τη δική τους κρίση, τα διένειμαν σε πελάτες ώστε να έχουν δωρεάν δίωρη στάθμευση στο πάρκινγκ στην πλατεία Πλατάνου».
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου εκφράζει σε αυτό το σημείο την απογοήτευσή του για το νέο «κώλυμα» του έργου κατασκευής πολυώροφου υπογείου πάρκινγκ στην πλατεία: «Αμφιβάλλω αν ποτέ καταφέρει να γίνει αυτό το πάρκινγκ. Ακόμη κι αν γίνει, όμως, θα περάσουν πολλά χρόνια και το κέντρο θα παραμένει με άλυτο το πρόβλημα της στάθμευσης, μετά τα έργα ανάπλασης του κέντρου και το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης που βρίσκεται εν ισχύ».
Επαφές με τους υποψηφίους
Ο κ. Πανέτας δεν διστάζει να χαρακτηρίσει ως «μη συνεργάσιμη» τη δημοτική αρχή, τονίζοντας παράλληλα ότι πραγματοποιεί συναντήσεις με όλους τους μέχρι τώρα υποψήφιους δημάρχους στις επερχόμενες εκλογές, παρουσιάζοντάς τους τις θέσεις και τις προτάσεις του Εμπορικού Συλλόγου.
Όσο για την περίοδο των προσφορών, που ακολουθεί εκείνη των εκπτώσεων, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου είναι εξίσου απαισιόδοξος: «Δυστυχώς, θα κινηθούμε στο ίδιο μοτίβο, είναι βέβαιο. Εμείς, από τη μεριά μας, θα προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα “Συμμετέχω – Κατεβάζω τις τιμές” που εφαρμόζει και ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών. Θα υπογράφουμε, δηλαδή, συμφωνητικό με όποιον έμπορο επιθυμεί μείωση τιμών στο 50% τουλάχιστον των προϊόντων του κι εκείνος θα έχει τη σχετική αφίσα στη βιτρίνα του».
«Διαχείριση εμπορικού κέντρου σαν… mall»
Σε μια καινοφανή για τα ελληνικά δεδομένα κίνηση, με στόχο την τόνωση της αγοραστικής κίνησης στα καταστήματα της Κηφισιάς, ο Εμπορικός Σύλλογος προωθεί μελέτη με στόχο να μετατρέψει τη λειτουργία του εμπορικού κέντρου σε κάτι αντίστοιχο με τα κλειστά μεγάλα εμπορικά κέντρα, όπως π.χ. το The Mall ή το Golden Hall.
Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε, ο σύλλογος αναφέρει ότι «μετά από καταγραφή των προβλημάτων των επιχειρηματιών της πόλης και έρευνας για την εξεύρεση λύσεων, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι μοναδικός τρόπος για τη δημιουργία μιας σύγχρονης και ανταγωνιστικής τοπικής αγοράς, απέναντι στις αγορές των όμορων Δήμων, είναι η εφαρμογή διαχείρισης του εμπορικού κέντρου της Κηφισιάς σαν να ήταν ένα κλειστό mall. Η έννοια του open mall είναι κάτι που εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στην Αμερική και η πόλη της Κηφισιάς έχει όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να το εφαρμόσει».