Τρία χρόνια μετά την απόσυρσή της από την αγορά, η μάρκα «Κατσέλης» επιστρέφει στα ράφια των σούπερ μάρκετ, βάζοντας φωτιά στον ανταγωνισμό. Υπεύθυνη για την επανακυκλοφορία του ιστορικού σήματος είναι η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, η οποία πριν από ενάμιση χρόνο εξαγόρασε τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος και όχι τις εγκαταστάσεις, στο πλαίσιο διαγωνισμού που διενήργησε ο σύνδικος πτώχευσης της Nutriart, όπως είχε μετονομαστεί η βιομηχανία «Κατσέλης», όταν περιήλθε στον έλεγχο της οικογένειας Δαυίδ. Ο διευθύνων σύμβουλος της Καραμολέγκος, Μανώλης Καραμολέγκος, μιλώντας σε ειδική εκδήλωση για τα επιχειρηματικά σχέδια της εταιρείας του ανέφερε ότι «η αναβίωση της μάρκας Κατσέλης θα ενισχύσει τα μερίδια και τις πωλήσεις μας» και «παράλληλα θα διευρύνει την πίτα του κλάδου, αφού θα φέρει νέους καταναλωτές στην κατηγορία του συσκευασμένου ψωμιού». Και αυτό γιατί, όπως είπε χαρακτηριστικά, «η συγκεκριμένη μάρκα παρότι απουσιάζει τρία χρόνια, παραμένει ζωντανή στη συνείδηση των καταναλωτών».