Την 1η θέση σε μερίδιο αγοράς κατέκτησε τον περασμένο Δεκέμβριο η κινεζική εταιρία, ενώ παρουσίασε στο κοινό το ολοκαίνουριο Huawei P smart, με οθόνη Full View 18:9
Στο πλαίσιο εκδήλωσης για τα ΜΜΕ η Huawei παρουσίασε το ολοκαίνουριο Huawei P smart, την πρώτη της mid-range συσκευή με Full View Screen στα 249 €, με στόχο να κάνει προσιτή την εμπειρία της οθόνης Full View 18:9 σε περισσότερους καταναλωτές, διατηρώντας ταυτόχρονα κορυφαίο σχεδιασμό και ποιότητα κατασκευής.
Όπως δήλωσε ο Lin Bing, Country Manager, Devices – Huawei Ελλάδος «η Huawei μετά από μια επιτυχημένη στρατηγική 2 ετών βρέθηκε τον Δεκέμβριο στην 1η θέση με μερίδιο αγοράς 24,7% -από μόλις 4,2% το 2015- ενώ παρουσίασε ταυτόχρονα εντυπωσιακή άνοδο και στο brand consideration το οποίο αποδεικνύει στην πράξη την αναγνώριση από το καταναλωτικό και τη δυναμική αυτής της εταιρείας στην Ελλάδα».
Η σταθερά ανοδική πορεία της Huawei δεν περιορίστηκε μόνο στην Ελλάδα, καθώς στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και τη Σκανδιναβία ξεπέρασε το 20% και σήμερα αποτελεί έναν εκ των τριών μεγαλύτερων κατασκευαστών smartphones παγκοσμίως, καταλαμβάνοντας μάλιστα την 1η και τη 2η θέση σε πλήθος ευρωπαϊκών αγορών.
Σήμερα η Huawei έχει καταστεί ένα παγκοσμίως αναγνωρίσιμο premium brand με σταθερή παρουσία στις μεγαλύτερες λίστες με τα πολυτιμότερα εμπορικά σήματα παγκοσμίως. Το 2017 η Huawei βρέθηκε στο Νο 49 της λίστας BrandZ, στο Νο 88 της λίστας του Forbes και στο Νο 40 της λίστας Brand Finance Global 500.
Κατασκευασμένο από αλουμίνιο και προσφέροντας μοναδική αίσθηση στην αφή, το Huawei P smart κρύβει μέσα του τον οκταπύρηνο επεξεργαστή Kirin 659, πλαισιωμένο από 3 GB RAM, αποτελώντας έτσι τον ιδανικό συνδυασμό στυλ και τεχνολογίας. Είναι εφοδιασμένο με αποκλειστικό αλγόριθμο διόρθωσης ατελειών, έλεγχο μέσω χειρονομίας και άλλες λειτουργίες τελευταίας γενιάς, ενώ ο έλεγχός του γίνεται παιχνίδι χάρη στο ολοκαίνουριο λειτουργικό σύστημα EMUI 8.0 που είναι σχεδιασμένο ειδικά για συσκευές με οθόνη FullView.
Τέλος, η Huawei παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας «Smart(phone) Relationships» που διενεργήθηκε για λογαριασμό της από την IPSOS σε 12 χώρες (Αυστρία, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία και Τσεχία) με στόχο να εξετάσει τη σχέση των ανθρώπων με τα smartphones τους.
Αποτέλεσε εξ άλλου και τη βάση της καμπάνιας #AddictedToYou μέσω της οποίας η Huawei παρουσιάζει τον ρόλο των smartphones στην καθημερινότητά μας, παρακινώντας την ίδια στιγμή το κοινό να περνά περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα.