Την ανάγκη ύπαρξης περισσότερων λεπτομερειών αναφορικά με τη μελέτη ελεγχόμενης στάθμευσης τόνισε στην τοποθέτησή του ο επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος μειοψηφίας ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ Νίκος Μπάμπαλος, σημειώνοντας ότι «ως σκέψη όλοι συμφωνούμε». Παράλληλα, ορμώμενος από τον τίτλο του θέματος, που ήταν «Τροποποιημένη κυκλοφοριακή μελέτη του κέντρου του Ηρακλείου», κατέθεσε ερώτηση σχετικά με τη συσχέτιση της ελεγχόμενης στάθμευσης με την κυκλοφοριακή μελέτη του κέντρου, η οποία έχει αποσυρθεί.
Θετικός ως προς την ελεγχόμενη στάθμευση δήλωση και ο επικεφαλής της παράταξης ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ Γιώργος Βλαντής, διατηρώντας όμως και αυτός επιφυλάξεις σχετικά με την αναγκαιότητα παροχής περισσότερων στοιχείων. Παράλληλα, ζήτησε η μελέτη να περιοριστεί στην περιοχή του κέντρου.
Απαντώντας, ο κ. Γεωργόπουλος σημείωσε ότι η κυκλοφοριακή μελέτη του κέντρου αποσύρθηκε γιατί επίκεινται άλλες μεγάλες παρεμβάσεις, καθώς προχωρά η μελέτη της διαμπερούς κυκλοφορίας, χωρίς αυτό να αποκλείει τη δυνατότητα για επιμέρους παρεμβάσεις.
Από την πλευρά του, ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Κυριάκος Κουτρούλης δήλωσε τη συμφωνία του με τις προτάσεις της διοίκησης. Ωστόσο έθεσε ως βασική προϋπόθεση να μην υπάρξει οποιαδήποτε παρέμβαση, αν δεν υπάρξει συγκεκριμένη μελέτη, καθώς και να γίνει τροποποίηση του τίτλου του θέματος. Τέλος, ο κ. Κουτρούλης ζήτησε την άρση όλων των κυκλοφοριακών παρεμβάσεων που έχουν γίνει στον Δήμο χωρίς απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
«Νέα χαράτσια στους πολίτες»
Τέλος, την έντονη διαφωνία του με τη λογική της ελεγχόμενης στάθμευσης κατέθεσε ο επικεφαλής της παράταξης της ελάσσονος μειοψηφίας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Βασίλης Λυκούρας, κάνοντας λόγο για επιπλέον «χαράτσια» στους κατοίκους. Ζητώντας να λυθεί το πρόβλημα της στάθμευσης με παρεμβάσεις, όπως ρύθμιση θέσεων στάθμευσης για τους κατοίκους, απαγορεύσεις και μονοδρομήσεις, ο κ. Λυκούρας υποστήριξε ότι το σύστημα αυτό δεν εξυπηρετεί τίποτα, ενώ εκτίμησε ότι «θα βρείτε απέναντί σας τους κατοίκους».
Αρετή Κοτσολάκου