Ανακοίνωση σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους δημοσιεύει ο συνδυασμός ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ με επικεφαλής τον Νίκο Μπάμπαλο, δίνοντας συνέχεια στο θέμα της ύπαρξης ασυμβίβαστου στο πρόσωπο του γενικού γραμματέα του Δήμου, λόγω συμμετοχής του σε εταιρεία περιορισμένης ευθύνης.
Με τη νέα αυτή ανακοίνωση, η παράταξη της μειοψηφίας στηλιτεύει τη στάση του δημάρχου Παντελή Βλασσόπουλου απέναντι στο θέμα, υποστηρίζοντας ότι «ουδεμία απάντηση έδωσε», ενώ ταυτόχρονα αποκαλύπτει τη συμμετοχή του γενικού γραμματέα στο διοικητικό συμβούλιο και δεύτερης εταιρείας, εισηγμένης μάλιστα στο χρηματιστήριο.
«Παραπλάνηση ή αδυναμία διοίκησης;»
Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Στο Δημοτικό Συμβούλιο της 18-4-2012 θέσαμε υπόψη της δημοτικής αρχής, την ύπαρξη ασυμβιβάστου στο πρόσωπο του γενικού γραμματέα του Δήμου για τον λόγο ότι ο γενικός γραμματέας μετέχει ως εταίρος και διαχειριστής σε εταιρεία περιορισμένης ευθύνης και ζητήσαμε από τον δήμαρχο να ενημερωθούμε σχετικώς. Αναφερθήκαμε μάλιστα και καταθέσαμε στα πρακτικά, προς ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου και της δημοτικής αρχής, όλα τα σχετικά έγγραφα που είχαμε στην διάθεσή μας (ΦΕΚ, πρόσφατη γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους επί ομοίου θέματος, απόφαση ΣτΕ κλπ), από τα οποία προέκυπτε, πέραν πάσης αμφιβολίας, η ύπαρξη του ασυμβιβάστου.
Ο κ. Βλασσόπουλος, αν και όφειλε λόγω της σοβαρότητας του θέματος να κινηθεί τάχιστα, επί ένα και πλέον μήνα δεν έπραξε απολύτως τίποτα, ανακοινώνοντας, ότι θα απαντήσει στο Δημοτικό Συμβούλιο, αφού απευθυνθεί στη Νομική Υπηρεσία. Στο Δημοτικό Συμβούλιο λοιπόν της 22-5-2012 πάλι επί της ουσίας ουδεμία απάντηση έδωσε, καλυπτόμενος πίσω από μια επιστολή του ιδίου του γενικού γραμματέα, με την οποία ο τελευταίος υποστήριζε ότι η εταιρεία του είναι “ανενεργής” (επιχείρημα πολιτικά και νομικά αδιάφορο και αλυσιτελώς προβαλλόμενο, καθώς ο νόμος είναι σαφής και κάνει λόγο για απαγόρευση συμμετοχής σε οποιαδήποτε εμπορική εταιρεία, χωρίς καμία περαιτέρω διάκριση σε ενεργή ή ανενεργή). Για το σκοπό αυτό καταθέσαμε και σχετική Απόφαση/Πράξη του Ελεγκτικού Συνεδρίου, από την οποία προκύπτει ότι ακόμα και αν είναι σε αδράνεια η επιχείρηση και έχει μηδενικές δηλώσεις ΦΠΑ δεν αίρεται το ασυμβίβαστο, καταρρίπτοντας το σχετικό ισχυρισμό.
Ρωτήσαμε εκ νέου τον δήμαρχο εάν είναι ενήμερος περί συμμετοχής του γενικού γραμματέα και σε άλλη εταιρεία, πέραν της ανωτέρω, καθώς εκτός του λόγου του ασυμβιβάστου υφίσταται εκ του νόμου υποχρέωση του υπαλλήλου να γνωστοποιήσει στην υπηρεσία του τυχόν συμμετοχή του σε εταιρείες, η παράβαση της οποίας αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα.
Για ακόμα μια φόρα, κατά την πάγια πλέον τακτική του δημάρχου, δεν μας έδωσε απάντηση επί της ουσίας. Αναγκαστήκαμε να καταθέσουμε νέα έγγραφα από τα οποία προκύπτει ότι ο γενικός γραμματέας συμμετέχει στο δ.σ. και δεύτερης εταιρείας, η οποία μάλιστα όχι μόνο ανενεργής δεν είναι αλλά είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο!!!








































































































