Με εντυπωσιακό τρόπο επιβεβαίωσε την ανωτερότητά του στο μήκος ο Μίλτος Τεντόγλου, ο οποίος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Βαλκανικό πρωτάθλημα ανοικτού στίβου που πραγματοποιήθηκε στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, με άλμα στα 8.36 μέτρα που αποτελεί νέο ρεκόρ διοργάνωσης.
Ο αθλητής του ΓΣ Κηφισιάς και δύο φορές χρυσός Ολυμπιονίκης από την πρώτη του προσπάθεια προσγειώθηκε στα 8.36 μ. με αντίθετο άνεμο , μετατρέποντας σε… περίπατο το υπόλοιπο της αναμέτρησης.
Στο σύνολο των δύο ημερών του Βαλκανικού πρωταθλήματος, η χώρα μας συγκέντρωσε 39 συνολικά μετάλλια (11 χρυσά, 16 αργυρά και 12 χάλκινα).









































































































