Πρωτοέκαναν την εμφάνισή τους στη Λιβύη, μετά τους βομβαρδισμούς των Δυτικών κατά του στρατού της χώρας. Χωρίς αντίσταση ξεχύθηκαν στις πόλεις, μετατρέποντας την ισχυρή χώρα του Καντάφι σε ένα απέραντο νεκροταφείο. Λίγο αργότερα έγιναν το σήμα κατατεθέν των μαυροντυμένων εγκληματιών που ίδρυσαν το «χαλιφάτο», σε εδάφη του Ιράκ και της Συρίας.
Σήμερα πια όλοι ξέρουν ότι οι τρομοκράτες είχαν στήσει οικονομικές δοσοληψίες με την επίσημη ηγεσία της Τουρκίας, πουλώντας πετρέλαιο και αγοράζοντας τα απαραίτητα. Μεταξύ αυτών και τα Toyota Hilux, στα οποία προσάρμοζαν βαριά πυροβόλα! Μάλιστα, για τα μάτια του κόσμου, οι αμερικανικές υπηρεσίες διεξήγαγαν σχετική «έρευνα», που κατέληξε σε σαφείς στατιστικές τρόμου.
Η ίδια η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε ότι το 2011 πούλησε στο Ιράκ 6.000 φορτηγάκια, ενώ το 2013 (χρονιά της έκρηξης των τζιχαντιστών) 18.000, δηλαδή τριπλάσιο αριθμό! Η εταιρία δήλωσε ότι… «αγνοούσε» την κατάληξη των φορτηγών της και προθυμοποιήθηκε «να αναλάβει δράση, ακυρώνοντας τη συνεργασία της στο Ιράκ». Όλοι όμως γνωρίζουμε ότι ο πόλεμος ποτέ δεν ενόχλησε τις δραστηριότητες των ισχυρών εταιριών. Το αντίθετο!