Ενώ, κανείς δεν φροντίζει να κλαδεύει τα δέντρα που κρύβουν τροχαία σήματα. Ο Δήμος από την πλευρά του βρίσκεται σε δίλημμα, με μια αγορά που φυτοζωεί και με τους λιγοστούς εμπόρους να βλέπουν τα μαγαζιά τους να παραπαίουν και να τα κρατούν ανοιχτά για να συγκεντρώσουν τα ένσημα για τη σύνταξη. «Το γνωρίζουμε ότι όλες οι πινακίδες των καταστημάτων που εξέχουν από την οικοδομική γραμμή του κτηρίου είναι παράνομες», τονίζει ο δήμαρχος Παύλος Καμάρας και συνεχίζει: «Όμως κάνουμε τα στραβά μάτια, γιατί δεν μπορούμε να πλήξουμε την ήδη παραπαίουσα αγορά της Πεύκης. Δεν μπορούμε να της δώσουμε τη χαριστική βολή. Στο θέμα πρέπει να βρούμε τη χρυσή τομή, γιατί δεν παύουν αυτές οι πινακίδες να είναι παράνομες».
Επικίνδυνες οι διαφημιστικές πινακίδες
Όμως, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε και τα δύο τραγικά περιστατικά με τις παράνομες πινακίδες στο Μαρούσι, με απολογισμό δύο νεκρούς. Αυτό που απασχολεί και την Πεύκη είναι να μη θρηνήσουμε κι εδώ θύματα. Σε παλαιότερο Δημοτικό Συμβούλιο, η μείζων μειοψηφία ζήτησε τις αποδείξεις που αφορούν στο θέμα των εσόδων που εισέπραξε η ΔΕΚΠΑ από τις διαφημιστικές ρακέτες.
«Πρέπει να προσέξουμε να μη θρηνήσουμε θύματα και στην Πεύκη», τόνισαν οι δημοτικοί σύμβουλοι Παναγιώτης Μπόλλας και Σταύρος Μονεμβασιώτης, οι οποίοι ζήτησαν και τα στοιχεία που αφορούν στα έσοδα της ΔΕΚΠΑ από τις διαφημιστικές ρακέτες και τις υπαίθριες διαφημίσεις. «Να μην εκχωρηθούν όλα στις δημοτικές επιχειρήσεις», τονίζει ο κ. Π. Μπόλλας, ενώ για το θέμα της ανάρτησης διαφημίσεων στα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας, συμπληρώνει: «Φαίνεται ότι η ΔΕΚΠΑ βρήκε τον "πελάτη" και μας τον έφερε στο Δημοτικό Συμβούλιο. Όμως, θεωρώ ότι τα οφέλη από τη διάθεση των λεωφορείων στη ΔΕΚΠΑ, προκειμένου ν’ αναρτηθούν διαφημίσεις είναι πενιχρά».
Ο κ. Σ. Μονεμβασιώτης ζήτησε να εξεταστεί το θέμα της υπαίθριας διαφήμισης συνολικά.
Το θέμα στη συνεδρίαση αφορούσε σε διαφημίσεις που θα τοποθετηθούν στα λεωφορεία της δημοτικής συγκοινωνίας, αλλά το γεγονός του θανάτου που συγκλόνισε και συγκλονίζει το Μαρούσι, στάθηκε αφορμή για επισημάνσεις και στο θέμα των υπαίθριων διαφημίσεων. Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γιώργος Πατούλης τόνισε ότι «η χρυσή τομή είναι πως η σωστή διαφήμιση στο σωστό χώρο θ’ αποφέρει έσοδα στη ΔΕΚΠΑ, τα οποία θα διατεθούν σε κοινωνικούς σκοπούς».
Ο πρόεδρος της ΔΕΚΠΑ Παναγιώτης Πανταζής διευκρίνισε ότι η διαφήμιση στα λεωφορεία δεν είναι για καθαρά εμπορικούς λόγους, αφού θα διαφημιστεί η εκστρατεία ανακύκλωσης, όπου εμπεριέχεται και κοινωνικό μήνυμα».