Αντιστοίχως, στις 2 Δεκεμβρίου 2011 και στις 2 Ιανουαρίου 2012, ο κ. Γ. Νικητόγλου ενημερώθηκε συνολικά, εγγράφως, για την υπόθεση και τις αποφάσεις της ΕΕΤΤ. Αντίστοιχη ενημέρωση έλαβαν, μετά από αίτημά τους, ο Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης στις 26 Ιανουαρίου 2012 και το Α.Τ. Πεύκης στις 25 Ιανουαρίου 2012.
Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφερθεί ότι η ΕΕΤΤ έχει καλέσει εκ νέου σε ακρόαση και τους τρεις παρόχους για τις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις, με στόχο να αποφανθεί για υπερβάσεις της αδείας τους όσον αφορά στους δύο αδειοδοτημένους και την παντελή έλλειψη αδείας του τρίτου. Η έκδοση των αποφάσεων αναμένεται εντός του Φεβρουαρίου 2012.
Σε περίπτωση που οι εγκαταστάσεις κριθούν από την ΕΕΤΤ παράνομες, η ΕΕΤΤ θα κοινοποιήσει στην Εισαγγελία και στην αρμόδια Πολεοδομία του Δήμου Νέας Ιωνίας τις αποφάσεις της για ενέργειες της αρμοδιότητάς τους, δηλαδή για την κίνηση της ποινικής διαδικασίας και την απεγκατάσταση των εν λόγω κεραιοσυστημάτων, σε περίπτωση που δεν έχουν εκδοθεί οι εκ του Νόμου απαιτούμενες εγκρίσεις δομικών κατασκευών, αντίστοιχα.
Συνεπώς, όσον αφορά στην υπόθεση, που θίξατε με τόσο καυστικό τόνο στο δημοσίευμά σας, σε καμία περίπτωση, δεν τίθεται ζήτημα ανακολουθίας ή κωλυσιεργίας από την πλευρά της ΕΕΤΤ. Αντιθέτως, η ΕΕΤΤ εκτέλεσε το έργο της, ενημερώνοντας τους ενδιαφερόμενους για κάθε βήμα της διαδικασίας, όπως ορίζει ο Νόμος. Παρόλα αυτά, με λύπη, διαπιστώνουμε ότι το άρθρο στην «Αμαρυσία» αμαυρώνει την εικόνα της ΕΕΤΤ και απαξιώνει το έργο που εκτελεί στην αγορά ηλεκτρονικών επικοινωνιών και ταχυδρομείων.
Παρακαλώ προβείτε στις επιβαλλόμενες ενέργειες, ώστε να διασφαλισθεί η παροχή εξακριβωμένων πληροφοριών, αλλά και να αποκατασταθεί η αξιοπιστία και η εικόνα της ΕΕΤΤ στους αναγνώστες της εφημερίδας σας.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση ή πληροφορία.
Ιωάννα Αλεξοπούλου
Προϊσταμένη Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων ΕΕΤΤ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΜΑΡΥΣΙΑΣ: Αγαπητή κυρία Αλεξοπούλου, χαιρόμαστε ειλικρινά για την ευαισθητοποίησή σας και την άμεση ανταπόκρισή σας στο δημοσίευμα της ΑΜΑΡΥΣΙΑΣ.
Περιγράφετε με ανάγλυφο τρόπο τα αίτια της ελληνικής κακοδαιμονίας, τη γραφειοκρατία, την πολυδιάσπαση αρμοδιοτήτων, την ασάφεια, τον κυκεώνα στον οποίο εμπλέκεται κάθε πολίτης, που επίμονα αναζητεί την εφαρμογή του νόμου, για την προάσπιση του δημόσιου συμφέροντος, στην προκειμένη περίπτωση της δημόσιας υγείας.
Η ΑΜΑΡΥΣΙΑ, όπως και κάθε ΜΜΕ, δεν υποκαθιστά τον «Συνήγορο του Πολίτη», για να διεξάγει «έρευνα» και να απονέμει «εύσημα» ή «λοιδορίες», στον «Α» ή «Β» φορέα δημόσιας διοίκησης ή κάθε ανεξάρτητη αρχή. Δίνει φωνή στους πολίτες, δημοσιοποιώντας τα προβλήματά τους, συμβάλλοντας, διά της δημοσιοποίησης, στην επίλυσή τους. Στην προκειμένη περίπτωση, των κεραιών, η ΑΜΑΡΥΣΙΑ αποτύπωσε με ακρίβεια την εικόνα που έχει διαμορφωθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο Λυκόβρυσης – Πεύκης, στους εμπλεκόμενους πολίτες και στη διοίκηση του Δήμου, η οποία δημοσιοποίησε τα σχετικά έγγραφα.
Πάντα στη διάθεσή σας, για οποιοδήποτε θέμα ή πρωτοβουλία της ΕΕΤΤ συνδράμει στην αυστηρή τήρηση του νόμου, καθώς, όπως κι εσείς γνωρίζετε, το θέμα των παρανομιών με τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας ταλανίζει συχνά πυκνά τους πολίτες και τις διοικήσεις των Δήμων στα Βόρεια Προάστια.