Έντονες κατηγορίες προς τη μείζονα μειοψηφία περιλαμβάνονται σε πρόσφατη ανακοίνωση της «Νέας Εποχής για την Πεύκη», που έχει την πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο, με αφορμή το «μπλοκάρισμα» της πρόσληψης γιατρού στο Πολυιατρείο. Παρακάτω παρατίθενται αποσπάσματα της ανακοίνωσης:
«(….) Από την πλευρά της αντιπολίτευσης γίνεται αγώνας για να μπλοκάρει κάθε δημιουργική πρόταση. (….) Η ίδια παράταξη, αυτή του πρώην δημάρχου, από την οποία περιμέναμε άλλη νοοτροπία, αφού οι δημότες την είχαν ψηφίσει τρεις φορές στο παρελθόν, «χτύπησε» και στο Πολυιατρείο. Φαίνεται ότι οι άνθρωποι δεν έχουν όρια. Δεν σταματούν πουθενά. Βρήκαν να κάνουν… αντιπολίτευση ακόμη και στον ευαίσθητο τομέα της υγείας των πολιτών. Οι εκπρόσωποι, λοιπόν, της «Δυναμικής Αναγέννησης» στο Διοικητικό Συμβούλιο (Μαυρίδης, Μήτση κ.λπ.) μπλοκάρισαν την πρόταση που έκανε η διοίκηση για να προσληφθεί ένας γιατρός γενικής ιατρικής, ο οποίος θα ήταν καθημερινά στο Πολυατρείο και θα έβλεπε όλους όσοι θα είχαν την ανάγκη του. (….) Πολλοί κάτοικοι, πάντως, οι οποίοι πληροφορήθηκαν για την εξωφρενική αυτή υπόθεση εξέφρασαν την απογοήτευσή τους, που η αντιπολίτευση λειτουργεί τόσο ανεύθυνα ακόμη και στα σοβαρά θέματα υγείας.
Δυστυχώς, η μείζων αντιπολίτευση δεν παίρνει τα μηνύματα της κοινωνίας κι ο επικεφαλής της, ο πρώην δήμαρχος Π. Καμάρας, περιφρονεί την πόλη και εμφανίζεται στα Δημοτικά Συμβούλια «στη χάση και τη φέξη», δηλαδή κάθε δυο – τρεις μήνες. Δεν γνωρίζει, λοιπόν, τι κάνουν οι συνεργάτες του, οι οποίοι ασχολούνται μόνο με το ποιος θα τον διαδεχτεί, με συνέπεια να υπάρχουν σήμερα τουλάχιστον τέσσερις υποψήφιοι για αρχηγοί. Όπως δεν μπαίνουμε και στα προβλήματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης, όπου η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη. Οι μισοί από τον συνδυασμό έχουν διακόψει κάθε σχέση, ενώ δυο – τρεις αξιόλογοι άνθρωποι δεν ακούγονται καθόλου από την παρεούλα η οποία έχει απομείνει και πορεύεται πλέον χωρίς πρόγραμμα κι αρχές, συνεργαζόμενη στα κύρια θέματα με τη δημοτική παράταξη του πρώην δημάρχου Π. Καμάρα κι ασκώντας αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση (….)».