Στο πλαίσιο της εφαρμογής των νέων έκτακτων μέτρων για την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων στο χώρο εργασίας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού Covid-19, ο Δήμος Αμαρουσίου ανακοινώνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Υπηρεσίες του Δήμου γίνεται πλέον μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού ή ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
Ειδικότερα, οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από τις Υπηρεσίες του Δήμου Αμαρουσίου ως εξής:
· Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
Η επικοινωνία των πολιτών πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού, είτε μέσω των τηλεφωνικών γραμμών : 213-20.31.904, 905,906 (Κεντρικό ΚΕΠ), 210- 80.52.477 (ΚΕΠ Μεσογείων), είτε ηλεκτρονικά στο email: d.amarousiou@kep.gov.gr.
· Ληξιαρχείο
Το Ληξιαρχείο θα παραμείνει κλειστό για το κοινό. Θα εξυπηρετούνται μόνο οι δηλώσεις θανάτων. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις οι πολίτες θα εξυπηρετούνται κατόπιν ραντεβού. Τηλέφωνα επικοινωνίας:213-20.38.035, 213-20.38.033,213-20.38.036, email: lixiarxeio@maroussi.gr
· Υπηρεσίες Τμήματος Αστικής Κατάστασης
Για τις υπηρεσίες του Τμήματος Αστικής Κατάστασης που αφορούν σε: -Χορήγηση Πιστοποιητικού Οικογενειακής Κατάστασης -Χορήγηση Πιστοποιητικού Γέννησης -Χορήγηση Πιστοποιητικού Ταυτοπροσωπίας -Χορήγηση Πιστοποιητικού Εντοπιότητας -Χορήγηση Πιστοποιητικού Εγγυτέρων Συγγενών -Χορήγηση Πιστοποιητικού Οικογενειακής Κατάστασης για μειωμένη θητεία -Χορήγηση Πιστοποιητικού Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων -Εγγραφή αδήλωτου
-Αρχική εγγραφή στο Δημοτολόγιο αλλοδαπών που αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια -Μεταδημοτεύσεις -Αλλαγή στοιχείων τέκνου λόγω αναγνώρισης και εγγραφή στο Δημοτολόγιο -Αλλαγή στοιχείων τέκνου λόγω υιοθεσίας και εγγραφή στο Δημοτολόγιο -Διόρθωση στοιχείων εγγραφής στο Δημοτολόγιο ή στα Μητρώα Αρρένων, όπως και για κάθε άλλη συναφή εργασία, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού.Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2132038044 και 2132038045 Email: dimotologio@maroussi.gr
· Οικονομικές Υπηρεσίες
Η προσέλευση των πολιτών στο τμήμα Διαχείρισης Εσόδων και στο Τμήμα Εκκαθάρισης Δαπανών θα επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις και κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 213 20 38020-029 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: esoda@maroussi.gr, logistirio@maroussi.gr.
Οι πληρωμές οφειλών που αφορούν στην Ταμειακή Υπηρεσία θα πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά, αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με την υπηρεσία. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 213 20 38050-058 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: tameio@maroussi.gr.
· Υπηρεσίες Δόμησης
Τα προφορικά αιτήματα, οι διευκρινήσεις και γενικώς πληροφορίες που αφορούν το αντικείμενο της διεύθυνσης θα διεκπεραιώνονται ως εξής: μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση poleodomia@maroussi.gr καθώς και στα τηλέφωνα:
1.Τμήμα Αδειών: τηλ.213-20.38.185, 213-20.38.183, 213-20.38.170, 213-20.38.171, 213-20.38.189, 213-20.38.129, 213-20.38.180
2.Τμήμα υλοποίησης σχεδίου και τμήμα πολεοδομικού σχεδιασμού: 213-20.38.129, 213-20.38.189, 213-20.38-173, 213-20.38.185
3.Τμήμα ελέγχου κατασκευών:213-20.38.188, 213-20.38.182, 213-20.38.181, 213-20.38.177, 213-20.38.185,
Τέλος, αιτήματα που αφορούν στη χορήγηση αντιγράφων επί των αντικειμένων της Δ/νσης θα διεκπεραιώνονται κατόπιν ραντεβού αφού προηγηθεί σχετικό ηλεκτρονικό αίτημα.
· Τεχνικές Υπηρεσίες
Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας.
-Τμήμα Κατασκευής κι Επίβλεψης Έργων: τηλ.: 213- 20.38.138, 135, 139, 133, 194, 137, 140, email: ty@maroussi.gr
-Τμήμα Προγραμματισμού & Μελετών: τηλ.: 213-20.38.145, 143, 137, 140, email: ty@maroussi.gr
-Τμήμα Εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών: τηλ.: 213-20.38.133, 137, 140, email: ty@maroussi.gr
-Τμήμα Συντήρησης Κτιρίων: τηλ.: 213-20.38.194, 340, 134,137, 140 , email: ty@maroussi.gr
-Τμήμα Κυκλοφορίας & Συγκοινωνίας: τηλ.: 213-20.38.142, 137, 140, email: ty@maroussi.gr
Τμήμα Χωροθέτησης: τηλ.: 213-20.38.148, 137, 140, email: ty@maroussi.gr
· Υπηρεσίες Καθαριότητας και Ανακύκλωσης
Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται τηλεφωνικά αποκλειστικά μέσω των τηλ. 210-80.26.762, 210-80.23-729 και 15321.
· Υπηρεσίες Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής
Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας
-Τμήμα Πρασίνου: τηλ.: 213-20.38.101,114 email: perivallon@maroussi.gr
-Τμήμα Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού: τηλ.: 213-20.38.105 email: perivallon@maroussi.gr
-Τμήμα Αδειοδότησης-Επιχειρήσεων και Καταστημάτων: τηλ.: 210-20.38.108 email: perivallon@maroussi.gr
-Τμήμα Πολιτικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας:τηλ.: 210-20.38352 email: perivallon@maroussi.gr
Τμήμα Συνεργείων Δομημένων και Υπαίθριων Χώρων: τηλ:210-20.38.114,117 email: perivallon@maroussi.gr
· Νομικές Υπηρεσίες
Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά. Τηλ. επικοινωνίας: 213 -20.38.199, 191, email nomiki@maroussi.gr.
· Διαχείριση Κοιμητηρίου
Η Υπηρεσία διαχείρισης Κοιμητηρίου, εξυπηρετεί στο τηλ : 213-20.38.087 και στα email: bimak@maroussi.gr, gkaravelis@maroussi.gr και το Κοιμητήριο στα τηλ : 210-80.20.951 – 697-26.10.899.
· Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου
Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου και email.
-Μονάδα Α’ Υποστήριξη Δημοτικού Συμβουλίου: τηλ: 213- 20.38.160, email:dsymvoulio@maroussi.gr, tparaskevopoulou@maroussi.gr
-Μονάδα Γ’ Υποστήριξη Οικονομικής Επιτροπής: τηλ: 213-20.38.164, email:eioannidou@maroussi.gr
-Μονάδα Δ’ Υποστήριξη Επιτροπής Ποιότητας Ζωής:τηλ: 213 2038 169, email:ppalapanidis@maroussi.gr
Σε κάθε περίπτωση οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τη γραμμή του Δημότη στο 15321.