Στον ορισμό 8 νέων αντιδημάρχων (6 έμμισθοι και 2 άμισθοι) προχώρησε ο δήμαρχος Μεταμόρφωσης Στράτος Σαραούδας την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024. Σύμφωνα με την απόφαση του δημάρχου η θητεία τους θα έχει διάρκεια ένα έτος και θα ολοκληρωθεί στις 6 Ιανουαρίου του 2025.
Πιο συγκεκριμένα ο Στέλιος Σαριδάκης αναλαμβάνει καθήκοντα αντιδημάρχου Περιβάλλοντος, Καθαριότητας και ανακύκλωσης. Μεταξύ των αρμοδιοτήτων του είναι και ο έλεγχος, η εποπτεία και ο συντονισμός της λειτουργίας της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Περιβάλλοντος και των υπαγόμενων σε αυτή οργανικών μονάδων όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου καθώς και με αρμοδιότητες σχετικές σε ζητήματα Πολιτικής Προστασίας, ήτοι :
– Αρμοδιότητες Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης
– Αρμοδιότητες Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων
– Αρμοδιότητες Περιβάλλοντος
– Αρμοδιότητες Πολιτικής Προστασίας
– Αρμοδιότητες Κοιμητηρίου
Η Χριστίνα Αντωνοπούλου- Φυρογένη αναλαμβάνει καθήκοντα αντιδημάρχου Πολιτισμού με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και το συντονισμό της λειτουργίας του Τμήματος Πολιτισμού της Δ/νσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Ο Γιάννης Μπάλτας αναλαμβάνει καθήκοντα αντιδημάρχου Παιδείας με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και το συντονισμό της λειτουργίας του Τμήματος Παιδείας της Δ/νσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Η Δήμητρα Σκοπελίτη αναλαμβάνει καθήκοντα αντιδημάρχου Αθλητισμού με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και το συντονισμό της λειτουργίας του Τμήματος Αθλητισμού της Δ/νσης Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Η Χαρίκλεια Νικολοπούλου αναλαμβάνει καθήκοντα αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και το συντονισμό της λειτουργίας της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής και των υπαγόμενων σε αυτή οργανικών μονάδων όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών και Προάσπισης Δημόσιας Υγείας.
Ο Αδάμ Αδαμίδης αναλαμβάνει καθήκοντα αντιδημάρχου Διοικητικών και Οικονομικών, με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και το συντονισμό της λειτουργίας της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών, της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών και της Δ/νσης ΚΕΠ του Δήμου και των υπαγόμενων σε αυτή οργανικών μονάδων όπως περιγράφονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Στον ανωτέρω αναθέτει την υπογραφή με εντολή του:
-των πράξεων επιβολής προστίμων που προβλέπονται στα αρθ. 6, 7 και 19 του Ν.1080/80 (ΦΕΚ 284 Α), όπως ισχύουν και μέχρι του ύψους των τριών χιλιάδων (3.000) ευρώ
-των αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος ή άλλης επιχείρησης, εκμετάλλευσης ή δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένων των αδειών χρήσης μουσικών οργάνων,
-των αδειών κατάληψης κοινοχρήστων χώρων, των αδειών άσκησης υπαίθριου στάσιμου εμπορίου, των αδειών εκμετάλλευσης και μεταβίβασης περιπτέρων και κάθε άλλης σχετικής με τις αρμοδιότητες του Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, άδειας,
-των αποφάσεων συγκρότησης κλιμακίων ελέγχου διενέργειας αυτοψιών,
-των αποφάσεων περί χορήγησης μισθολογικών κλιμακίων και προαγωγών,
-των συμβάσεων εργασίας έκτακτου προσωπικού και κάθε σχετικού με τη διαδικασία εγγράφου/εντύπου (αναγγελίες πρόσληψης, αναγγελίες λήξης σύμβασης κλπ),
-των καταστάσεων υπαλλήλων του αρθ. 90 του Ν.3584/07,
– των βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας,
-των σχετικών με την πολιτογράφηση αλλοδαπών, εγγράφων,
-των αδειών τέλεσης γάμου και
– όλων των εισηγήσεων αρμοδιοτήτων του προς τα συλλογικά όργανα του Δήμου (Δημοτικό Συμβούλιο, Δημοτική Επιτροπή κλπ).
Ο Στάθης Βλαχάκης αναλαμβάνει καθήκοντα αντιδημάρχου Προάσπισης & Προαγωγής Δημόσιας Υγείας, με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και τον συντονισμό της λειτουργίας του τμήματος Προάσπισης και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας καθώς και του ΚΕΠ Υγείας της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής.
Η Δήμητρα Τσεβά αναλαμβάνει καθήκοντα αντιδημάρχου Συγκοινωνιών, Σηματοδότησης & Καθημερινότητας του Πολίτη με αρμοδιότητες τον έλεγχο, την εποπτεία και τον συντονισμό της λειτουργίας του Τμήματος Συγκοινωνιών & Σηματοδότησης της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολεοδομίας , καθώς και των διαδικασιών για την ενημέρωση, την υποδοχή και διεκπεραίωση των αιτημάτων και παραπόνων πολιτών που αφορούν θέματα καθημερινότητας από την Γραμμή Δημότη και αφορούν την Δ/νση Τεχνικής Υπηρεσίας.
Σημειώνεται ότι σε όλους τους αντιδημάρχους ο δήμαρχος Στράτος Σαραούδας αναθέτει και την τέλεση των πολιτικών γάμων. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των αντιδημάρχων τις αρμοδιότητες θα ασκεί ο δήμαρχος.
Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να ασκεί ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Καθαριότητας & Ανακύκλωσης, Στυλιανός Σαριδάκης που αναπληρώνει τον δήμαρχο, ενώ όταν ο ανωτέρω απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του δημάρχου θα ασκούνται από τον αντιδήμαρχο Παιδείας Ιωάννη Μπάλτα.
Τέλος, τα καθήκοντα ληξίαρχου θα ασκεί ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Ιωάννης Μπάλτας, σε περίπτωση αναπλήρωσης δημάρχου, λόγω απουσίας ή άλλου κωλύματος.