Τα πρώτα 200 δέματα τροφίμων σε οικογένειες πολιτών που αδυνατούν να εξασφαλίσουν δυστυχώς αυτά που μέχρι πρότινος ήταν αυτονόητα, μοίρασαν την Πέμπτη 7 Ιουνίου το κοινωφελές ίδρυμα Ι. Σ. Λάτση σε συνεργασία με τον δήμαρχο Πεντέλης Δημήτρη Στεργίου – Καψάλη και το Εθελοντικό Κλιμάκιο του Δήμου, σε υλοποίηση της από 15 /5/2012 σχετικής σύμβασης που υπέγραψαν.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του Δήμου, «οι δωρεές και ο εθελοντισμός, ιδιαίτερα στους δύσκολους καιρούς κρίσης και ύφεσης που βιώνει η πατρίδα μας, συνιστούν ισχυρό ανθρώπινο και οικονομικό κεφάλαιο, αναγκαίο για την στήριξη των δεινοπαθούντων συμπολιτών μας και συμβάλλουν αποφασιστικά στην ενδυνάμωση της κοινωνικής συνοχής και συνείδησης».








































































































