Διάσταση απόψεων έχει προκύψει αναφορικά με τη διακοπή του πιλοτικού δρομολογίου της δημοτικής συγκοινωνίας Πεντέλης από και προς το κοιμητήριο της δημοτικής κοινότητας Μελισσίων.
Ο λόγος είναι η απότομη διακοπή του δρομολογίου που λειτούργησε πιλοτικά κάθε Σάββατο για το διάστημα των μηνών Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου.
«Αδόκιμη η διακοπή του δρομολογίου»
Όπως μας εξήγησε ο επικεφαλής της παράταξης ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Δ. Παπακωνσταντίνου, η λειτουργία του δρομολογίου αποτελούσε ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων καθώς εξυπηρετούσε τους πολίτες που επισκέπτονταν τους τάφους των συγγενικών τους προσώπων στο κοιμητήριο και δεν διέθεταν μεταφορικό μέσο.
«Ήδη από την προηγούμενη διοίκηση οι κάτοικοι του Δήμου μας είχαν εκφράσει την επιθυμία τους για τη λειτουργία του εν λόγω δρομολογίου» σημείωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου. Πρόκειται για ένα αίτημα που όπως τόνισε χρειάστηκε πολύ αγώνα για να μπορέσει να επιτευχθεί και ήταν εντελώς αδόκιμο από την πλευρά της διοίκησης να προβεί στη διακοπή του δρομολόγίου σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.
«Η δημοτική αρχή δεν έδειξε την απαραίτητη ευαισθησία για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα ενώ δεν προέβη και σε ενημέρωση των μελών του δημοτικού συμβουλίου», σημείωσε.
Έλλειψη ενημέρωσης
Ρωτώντας τον κ. Παπακωνσταντίνου αναφορικά με τη μειωμένη προσέλευση του κόσμου που αποτέλεσε και την επίσημη δικαιολογία από την πλευρά της δημοτικής αρχής για τη διακοπή του, ανέφερε ότι το γεγονός αυτό οφείλεται στην έλλειψη συστηματικής ενημέρωσης. «Ο κόσμος δεν πρόλαβε να ενημερωθεί για το πιλοτικό αυτό δρομολόγιο », σημείωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου.
Μάλιστα, όπως ανέφερε η έναρξη της λειτουργίας του ανακοινώθηκε μόνο στην ιστοσελίδα του Δήμου γεγονός που δεν συνέβαλλε στο να γίνει ευρέως γνωστό στα άτομα μεγάλης ηλικίας που επρόκειτο να το χρησιμοποιήσουν.
«Η ενημέρωση έπρεπε να περιλαμβάνει την κοινοποίηση της ανακοίνωσης σε διάφορους φορείς του δήμου όπως οι τοπικοί σύλλογοι και η εκκλησία», τόνισε ο κ. Παπακωνσταντίνου. Παράλληλα πρόσθεσε ότι έπρεπε να δοθεί πίστωση χρόνου τουλάχιστων 6 μηνών ώστε να δημιουργηθεί μία ολοκληρωμένη εικόνα αναφορικά με τη χρήση του από τους πολίτες.
Διαμαρτυρίες δημοτών
Της ίδιας άποψης ήταν και ο δημοτικός σύμβουλός της ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ κ. Κωστόπουλος που αναφέρθηκε και σε παράπονα δημοτών λόγω της διακοπής της λειτουργίας του. «Πολλοί δημότες απευθύνθηκαν στην παράταξή μας, για να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για την αναστολή της λειτουργίας του καθώς για πολλούς από αυτούς αποτελούσε χρόνιο αίτημα», σημείωσε. Εξάλλου, αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ενημέρωσης τονίζοντας ότι ήταν ελλιπής.
Μεγάλο οικονομικό κόστος
Κατηγορηματικός ήταν στην απάντησή του ο αντιδήμαρχος Πρόνοιας Παναγιώτης Μούστρης, που έκανε λόγο για διαστρέβλωση της αλήθειας. «Υπήρξε καθολική ενημέρωση τόσο μέσα από τη ιστοσελίδα του Δήμου όσο και από δελτία τύπου που στάλθηκαν στον τοπικό Τύπο», σημείωσε προσθέτοντας παράλληλα ότι το ζήτημα δεν ήταν θέμα χρόνου υπήρχαν Σάββατα που οι επιβάτες δεν ξεπερνούσαν τα δύο άτομα. «Η μειωμένη χρήση του από τους πολίτες ήταν και η κύρια αιτία της διακοπής του δρομολογίου. Διότι θα ήταν παράλογο στη δύσκολη οικονομική συγκυρία την οποία διανύουμε να επωμιζόμαστε το οικονομικό κόστος της συντήρησης του δρομολογίου καθώς και της πληρωμής του προσωπικού» τόνισε.
Τέλος, όπως ανακοινώθηκε και στο δελτίο τύπου του Δήμου ένα κομμάτι του δρομολογίου έχει ήδη αντικατασταθεί από τη γραμμή 404 του ΟΑΣΑ, ώστε να υπάρξει διευκόλυνση των πολιτών.
Μαρία Καραογλάνογλου