Την Κυριακή 10 Νοεμβρίου το πρωί, το Πολιτιστικό Κέντρο Μελισσίων μεταμορφώθηκε σε Κέντρο Ελπίδας, Ανθρωπιάς, Κοινωνικής Αλληλεγγύης, από κατοίκους του Δήμου Πεντέλης, οι οποίοι προσήλθαν για να συμμετέχουν στην 8η συνεχή αιμοδοσία, που διοργάνωσε ο πρόεδρος του Οργανισμού Κοινωνικής Πρόνοιας και Αλληλεγγύης (ΟΚΠΑ) Δημήτρης Αποστολάκος και η υπεύθυνη Αιμοδοσίας του Δήμου μας Αγνή Ζώη, σε συνεργασία με το κέντρο Αιμοδοσίας του νοσοκομείου «Αμαλία Φλέμιγκ».
Στην σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Πεντέλης αναφέρονται, μεταξύ άλλων,: «Από το πρωί οι εθελοντές αιμοδότες έφταναν στο Πολιτιστικό για να προσφέρουν αίμα, έχοντας κάνει στάση ζωής να επιμένουν με συνέπεια να προσφέρουν στους συνανθρώπους τους. Το αίμα δεν παράγεται ούτε αγοράζεται παρά μόνο προσφέρεται. Προσφέροντας κάποιος 10 λεπτά από το χρόνο του και λίγο από το αίμα του, προσφέρει πολύτιμα προϊόντα (πλάσμα, ερυθρά και λευκά αιμοσφαίρια, αιμοπετάλια, πρωτεΐνες) σε συνανθρώπους του που τα έχουν ανάγκη».








































































































