Στην καθιέρωση της χρήσης του γηπέδου τένις, επί της οδού Αποστολοπούλου στο Κάτω Χαλάνδρι, από τους ενήλικες δηµότες προχωρεί ο Αθλητικός και Πολιτιστικός Οργανισµός του Δήµου Χαλανδρίου «Ευριπίδης».
Στη σχετική ανακοίνωση, αναφέρονται τα εξής:
«Σύµφωνα µε την υπ’ αριθµ. απόφαση Δ.Σ. 56/12 καθιερώνεται η χρήση του γηπέδου τένις µόνο από τους ενήλικες δηµότες, µε χρέωση 5,00 ευρώ ανά άτοµο (10,00 ευρώ ανά ζευγάρι) για µια ώρα χρήσης του γηπέδου κατά τις ώρες 7:30-15:30.
Οι κρατήσεις του γηπέδου και η είσπραξη για τη χρήση του χώρου στην Αποστολοπούλου, Κάτω Χαλάνδρι θα πραγµατοποιείται από τον κ. Παπανικολάου Χαράλαµπο, υπάλληλο του ΝΠΔΔ Αθλητικός και Πολιτιστικός Οργανισµός Δήµου Χαλανδρίου “Ευριπίδης”».







































































































