«Δεν σας έχουμε εμπιστοσύνη»
Ωστόσο, τον προβληματισμό του για το θέμα εξέφρασε ο δημοτικός σύμβουλος του συνδυασμού ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Λάζαρος Παναγιώτου, διερωτώμενος εάν υπάρχει η πρόθεση για δημιουργία καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος στον χώρο.
Το γεγονός ότι η συγκεκριμένη απόφαση δεν νομιμοποιεί απλώς το γήπεδο, αλλά δίνει τη δυνατότητα «να μπει ιδιώτης στον χώρο», υπογράμμισε η επικεφαλής της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ Λούλα Καρατζά. Η ίδια σημείωσε ότι είναι θετική ως προς τη συνέχιση της ύπαρξης των εν λόγω εγκαταστάσεων ωστόσο, όπως είπε, «όπου γίνονται τέτοιες παρεμβάσεις που “ανοίγουν την όρεξη”, συνήθως ακολουθούν και άλλες» και κατέληξε: «Μετανιώνουμε κάθε φορά που σας εμπιστευόμαστε».
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο επικεφαλής του συνδυασμού ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Σίμος Ρούσσος στάθηκε κατ’ αρχάς στο γεγονός ότι «από το Χαλάνδρι λείπουν αθλητικοί και ελεύθεροι χώροι», τονίζοντας ότι «γι’ αυτό φταίνε οι διοικήσεις και όχι οι κάτοικοι». Ο ίδιος χαρακτήρισε «μεγάλο πρόβλημα» για όποιον ασκεί διοίκηση «το να φορτώνει τις συνολικές αδυναμίες διαχείρισης του Δήμου, όσον αφορά την επάρκεια σε αθλητικούς χώρους, κοινόχρηστους χώρους, χώρους πρασίνου και παιδικές χαρές, στους κατοίκους και να τους βάζει να τσακώνονται μεταξύ τους».
Ακολούθως αναφέρθηκε στις επιφυλάξεις της παράταξής του λέγοντας: «Υπάρχει διαχρονικά η απαίτηση από τον Σύλλογο για τη δημιουργία κλειστού γηπέδου εκεί. Κατά τη γνώμη μας, η απαίτηση αυτή έρχεται σε αντίθεση με τη δημόσια διαχείριση του χώρου για ερασιτεχνικό αθλητισμό». Παράλληλα, τόνισε ότι στη γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας για το θέμα, αναφέρεται σαφώς ότι με αυτή την αλλαγή «δύναται» να κατασκευαστεί και κλειστό γήπεδο.
Με βάση τα παραπάνω, ο κ. Ρούσσος ολοκλήρωσε την τοποθέτησή του, λέγοντας τα παρακάτω: «Τι πρέπει να κάνει κάποιος ο οποίος πηγαίνει τα παιδιά του στο γήπεδο και θέλει αυτό να υπάρχει, αλλά δεν θέλει με κανένα τρόπο στο μέλλον κάποιοι, πατώντας σε παρόμοιες γνωμοδοτήσεις, να το μετατρέψουν σε χώρο επαγγελματικού αθλητισμού;».
Και συμπλήρωσε: «Επειδή διαχρονικά δεν σας έχουμε καμία εμπιστοσύνη, αλλά επειδή ταυτόχρονα είμαστε ένθερμοι υποστηρικτές του ερασιτεχνικού αθλητισμού και της ανάγκης των κατοίκων για ψυχαγωγία και άθληση, δεν μπορούμε παρά να ψηφίσουμε λευκό».
«Σας επιστρέφουμε την προσβολή»
Ωστόσο, έντονη αντιπαράθεση δημιουργήθηκε όταν ο δήμαρχος Γιώργος Κουράσης, αντέδρασε στα λεγόμενα των παρατάξεων της μείζονος μειοψηφίας περί «μη εμπιστοσύνης» προς τη διοίκηση.
«Δεν ξέρω γιατί εμείς πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη σε εσάς; Ποιες προτάσεις έχετε κάνει;», είπε, διερωτώμενος «πώς είναι δυνατόν να μας προσβάλλετε με αυτόν τον τρόπο συνεχώς, χωρίς να σας έχουμε δώσει το δικαίωμα;» και ζητώντας να μάθει «Τι φέραμε εδώ και δεν το τηρήσαμε;».
Απαντώντας, ο κ. Ρούσσος ξεκίνησε να απαριθμεί, σε έντονο ύφος διάφορες υποθέσεις που απασχολούν επί χρόνια τον Δήμο, όπως οι υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες, η υπόθεση Δουζένη, η δημιουργία του Carrefour επί της Δουκίσσης Πλακεντίας κ.α.
Τα παραπάνω προκάλεσαν και πάλι την αντίδραση του κ. Κουράση, που επανέλαβε για ακόμη μια φορά, ότι δεν πρόκειται να χρεωθεί καταστάσεις που αφορούν προηγούμενες διοικήσεις. «Όλα αυτά σας τα επιστρέφουμε και σας λέμε ότι είμαστε διοίκηση από την 1η Ιανουαρίου 2011», είπε χαρακτηριστικά, κλείνοντας το θέμα.
Τελικά η εισήγηση εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία, με τη ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ να καταψηφίζει και την ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ να ψηφίζει λευκό.
Αρετή Κοτσολάκου







































































































