Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου Γυμνασίου Χαλανδρίου σας καλεί το Σάββατο 16 Ιουνίου και ώρα 21:00 στο Θέατρο Ρεματιάς Χαλανδρίου για να παρακολουθήσετε από τους μαθητές του σχολείου μας την παράσταση «Το μεγάλο μας τσίρκο» του Ιάκωβου Καμπανέλλη.
Η παράσταση θα επαναληφθεί στο χώρο του 6ου Γυμνασίου Χαλανδρίου (Γρίβα 14) το Σάββατο 23 Ιουνίου 2012 και ώρα 20:15. Την καλλιτεχνική επιμέλεια της παράστασης έχει η Κωνσταντίνα Παπαναστασίου Αποσκίτη.









































































































