Τις θέσεις τους για προτάσεις που περιλαμβάνονται στο -υπό διαβούλευση- νέο Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΤΠΣ) του Δήμου Αγίας Παρασκευής διατύπωσαν παρατάξεις της αντιπολίτευσης.
Αναλυτικά:
«Νίκη Πολιτών»

«Επειδή στην 2η εκδήλωση για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο Δήμος Αγίας Παρασκευής έγινε, μεταξύ πολλών που επιβάλλεται να μας απασχολήσουν, περιγραφή πρότασης για διάνοιξη – επέκταση της οδού Γραβιάς, από την οδό Αιγαίου Πελάγους προς την οδό Νεαπόλεως μέσα στην Β! ζώνη Υμηττού, δηλώνουμε την κατηγορηματική μας διαφωνία.
Παρόμοια απόπειρα έγινε στο παρελθόν και είναι απορίας άξιο γιατί επανέρχεται.
Παράλληλα όσον αφορά την πιθανότητα έργου διάνοιξης της οδού Κριεζώτου έχουμε διευκρινίσει ότι:
1. Η οδός Κριεζώτου επιβάλλεται να διανοιγεί στο τμήμα της αριστερά της συμβολής της με την οδό Μ. Μπότσαρη (προς Χολαργό).
2. Δεν συμφωνούμε με την διάνοιξη της, δεξιά της συμβολής της με την οδό Μ. Μπότσαρη προς την οδό Λάδωνος, λύση μεγάλου κόστους που προκαλεί κοπή πολλών δένδρων.
3. Καλούμε την Δημοτική αρχή να συγκαλέσει, για το θέμα αυτό, ειδική σύσκεψη όπως και συνάντηση – αυτοψία στο επίμαχο σημείο του Λόφου Τσακού.
Θεωρούμε ότι είναι ανάγκη να γίνουν και τα δυο για να πετύχουμε καλύτερη πυροπροστασία στον Λόφο.
Από την πλευρά μας θα επιδιώκουμε λύσεις υλοποιήσιμες που θα αμβλύνουν τις συγκρούσεις.
«Νέα Αρχή»
Ο επικεφαλής της παράταξης Γιώργος Οικονόμου μίλησε για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο του Δήμου Αγίας Παρασκευής στην έναρξη της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, στις 17 Ιουλίου:

«Η πόλη μας έχασε πολλές ευκαιρίες στο παρελθόν. Κατάφερε ( με την συνδρομή κάποιων) να διώξει το ΜΕΤΡΟ από την κεντρική πλατεία και παρ ολίγον να ακυρώσει και την πρόσβαση στον Περιφερειακό του Υμηττού. Είναι ο μοναδικός δήμος που δεν πήρε το παραμικρό αντισταθμιστικο από την διέλευση της Αττικής Οδού. Επίσης κανένα αντισταθμιστικο λόγω της επιβάρυνσης του τερματικού σταθμού της Αττικό Μετρό (που συνεχίζει να «φορτώνει» το Κοντόπευκο με παράνομη στάθμευση).
Επίσης υπενθύμισα ότι δεν κατάφερε να επωφεληθεί από τα συμφωνηθέντα στο παρελθόν με το Deree.
Και τα είπα όλα αυτά για να τονίσω ότι δεν πρέπει να χαθεί η παραμικρή ευκαιρία να μετριασθούν κάποια ζητήματα και κυρίως η επιβάρυνση του κυκλοφοριακού.
Ένα από αυτά που πολύ σωστά εντοπίστηκε από την πολύ έμπειρη μελετητικη ομάδα σύνταξης του νεου Πολεοδομικού Σχεδίου είναι η υπογειοποίηση μέρους της Μεσογείων που θα αποκαταστήσει σε μεγάλο βαθμό την πολεοδομική ενότητα και θα διευκολύνει το κυκλοφοριακό.
Δύσκολος στόχος αλλά εφικτός.
Επίσης σημαντικό θέμα είναι οι θέσεις στάθμευσης και η διέξοδοι προς μεγάλες οδικές αρτηρίες.
Η επανεξέταση του κυκλοφοριακού που προβλέπεται στο ΣΒΑΚ και ιδιαίτερα κάποιων μονοδρομησεων είναι επιβεβλημένη, γιατί η καθολική μονοδρόμηση θα δημιουργήσει περαιτέρω ασφυξία και θα διοχετεύσει όλη την κυκλοφορία μέσα στην πόλη.
Και μην ξεχνάμε ότι μεγάλη επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό δημιουργούν τα εκπαιδευτήρια και το επισημαίνω γιατί πρέπει να αναλάβουν το βάρος που τους αναλογεί.
Θύμισα και επικαλέστηκα τον αείμνηστο Παναγιώτη Βαβουγυιό αλλά και την μαρτυρία του Βασίλη Γιαννακόπουλου που ως δήμαρχος είχε συνυπογράψει με το Deree συμφωνητικό κατασκευής υπόγειου parking. Αυτά ας τα λάβει υπόψη της η δημοτική αρχή και να μην αρκείται μόνο σε προβολή και διαφήμιση.
Δεν επιτρέπονται άλλα λάθη. Πολλά έχει υποστεί η πόλη».