Οι πρόσφυγες της Ειδομένης έχουν διακόψει την σιδηροδρομική σύνδεση της χώρας με την Ευρώπη, και αυτό οφείλεται στην απραξία της Κυβερνήσεως, που αρνείται να λάβει τα μέτρα, που σε αντιστοιχεί περίπτωση θα ελάμβανε κάθε ευνομούμενη χώρα.
Αυτό δεν αποτελεί την κοινωνική ευαισθησία, με την οποία επιθυμεί η Κυβέρνηση να εμφανίζεται, ούτε ανοχή αλλά η απόλυτη αναρχία.
Η διακοπή επί 35 ημέρες της μεταφοράς των εμπορευμάτων της Κίνας και λοιπής Ανατολής, που επιτελείται από την COSCO μέσω του λιμένα Πειραιά, θα επιβαρύνει με αποζημιώσεις εκατοντάδων εκατομμυρίων το Δημόσιο, που θα κληθεί και θα τις καταβάλει.
Ήδη τα πλοία χρησιμοποιούν πλέον τα λιμάνια της Ιταλίας για τη μεταφορά αυτών των εμπορευμάτων και αυτό είναι η μεγαλύτερη ζημιά. Δηλαδή η εγκατάλειψη από την COSCO του Πειραιά!
Κάτι που μάλλον διαφαίνεται με την αποχή της από τη δημοπράτηση για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Εμπορομεταφορικού Κέντρου του Ασπροπύργου, με τη δικαιολογία ότι, δεν πρόλαβε να ετοιμαστεί, για να καταθέσει την προσφορά της. Η εκδοχή αυτή δεν μπορεί να γίνει πιστευτή, αφού:
πρώτον είχε συμμετάσχει στον διαγωνισμό, που ακυρώθηκε από το Ευρωδικαστήριο, μετά από δική της προσφυγή και με μοναδικό λόγο τον άδικο αποκλεισμό της ίδιας ως και άλλων συμμετεχόντων και την ανακήρυξη ως μειοδότου του Μπόμπολα, του μόνου που δεν αποκλείστηκε! Αυτή είναι η ζημιά που θα προκαλέσει η «πολιτική» της Κυβέρνησης για το προσφυγικό και ας ελπίσουμε ότι δεν θα αποτελέσει την δικαιολογία για την αποδέσμευση της COSCO και την αποχώρηση της από την Ελλάδα &
Δεύτερον: μια εταιρεία που αυτοδύναμα είχε καταθέσει προσφορά στο προηγούμενο διαγωνισμό, έχει όλα τα στοιχεία που της χρειάζονται για να ετοιμάσει και να καταθέσει νέα προσφορά εντός μιας εβδομάδας, όσες μεταβολές και εάν έχουν σκαρφιστεί οι συντάκτες του νέου διαγωνισμού.
ΥΓ. Ακόμη και εάν αλήθευε αυτό, οι αρμόδιοι έπρεπε να αγωνιστούν, όχι απλώς να κινηθούν, να συνεννοηθούν με την COSCO και να παρατείνουν τη διεξαγωγή του διαγωνισμού, ώστε να συμμετάσχει και αυτή. Και τούτο διότι τι θα το «κάνουν το Εμπορομεταφορικό Κέντρο εάν η COSCO σταματήσει τη χρησιμοποίηση του λιμένα Πειραιά;