Στο πλαίσιο του κύκλου συζητήσεων με τους πολίτες του Βόρειου Τομέα «Η βόρεια Αθήνα συζητά», ο βουλευτής Βορείου Τομέα της Ν.Δ. Δημήτρης Καιρίδης συζήτησε με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για τα μεγάλα έργα υποδομής που βρίσκονται σε εξέλιξη και που σχεδιάζονται στον Βόρειο Τομέα αλλά και συνολικά για το έργο του υπουργείου τα τελευταία δύο χρόνια και οι ειδήσεις για τα βόρεια προάστια ήταν αρκετές και ενφιαφέρουσες.
H συζήτηση ξεκίνησε με τον υπουργό να περιγράφει τις κινήσεις του όσον αφορά την κατάσταση στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η οποία, όπως είπε. «βαίνει συνεχώς βελτιούμενη από το 2019». Σύμφωνα με τον υπουργό, η κυβέρνηση παρέλαβε 850 τρόλεϊ και λεωφορεία και σε λιγότερο από δύο χρόνια έφτασε τον στόλο στα 1.200 λειτουργικά οχήματα, ενώ θα ξεκινήσει διαγωνισμός για την αγορά 1.300 σύγχρονων ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Τέλος, μετά από πολύ καιρό, έγιναν προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ. «Η κυβέρνηση “σπάει”τον δεκαετή κύκλο υπο-επένδυσης που έπληττε τα μέσα μαζικής μεταφοράς, προχωρώντας με έργα που έχουν ήδη εξασφαλισμένη χρηματοδότηση», τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο υπουργός αναφέρθηκε εκτενώς στα δύο μεγάλα έργα του Βόρειου Τομέα: τη διάνοιξη της Λεωφόρου Κύμης και την κατασκευή της Γραμμής 4 του μετρό. Χαρακτήρισε τη Γραμμή 4 ως «ένα σπουδαίο έργο που θα αλλάξει την καθημερινότητα των πολιτών της Αθήνας, με σημαντικό αναπτυξιακό αποτύπωμα», υπογραμμίζοντας ότι οι εργασίες θα ξεκινήσουν εντός του Α’ εξαμήνου του 2021. Ανακοίνωσε μάλιστα ότι ολοκληρώθηκαν οι τοπογραφικές και γεωγραφικές μελέτες για το τμήμα της επέκτασης του μετρό από την Κατεχάκη μέχρι και την Πεύκη, το οποίο θα κινείται κατά μήκος της Λεωφόρου Κηφισίας. «Μαζί με τον Β.Ο.Α.Κ. στην Κρήτη και τον οδικό άξονα Πατρών-Πύργου, η Γραμμή 4 του μετρό ήταν ένα από τα μεγάλα έργα που «ξεμπλόκαρε» η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας», σημείωσε ο Κ. Καραμανλής, ενώ ως προς το έργο επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, «εξήγησε ότι θα αναβαθμίσει το οδικό δίκτυο της βόρειας Αθήνας αποσυμφορίζοντας την περιοχή, θα είναι δημόσιο και δεν θα περιλαμβάνει διόδια», όπως άλλωστε πρόσφατα ξεκαθάρισε και από το βήμα της Βουλής.
Ο Δημήτρης Καιρίδης, μεταξύ άλλων, ανέδειξε ως «μεγάλη επιτυχία του υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών», τη δημιουργία ενός ενιαίου «e-pass» για τα διόδια ολόκληρης της χώρας. Σχετικά με την εγκατάσταση διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Αγ. Στέφανο, θέμα που απασχολεί έντονα τους πολίτες των όμορων Δήμων, ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι σε αυτή τη φάση δεν πρόκειται να μπουν διόδια. Παραμένουν άλυτα αρκετά ζητήματα περιβαλλοντικής αδειοδότησης. Το υπουργείο βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με την παραχωρησιούχο εταιρεία προκειμένου να βρεθεί μία λύση.
Κλείνοντας, ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών τόνισε τη σημασία της φετινής επετείου των 40 χρόνων από την είσοδο της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση που συμπίπτει και με τα 200 χρόνια από την Επανάσταση. Όπως είπε, «η στρατηγική επιλογή του εθνάρχη Κώστα Καραμανλή να εντάξει την Ελλάδα στην Ε.Ε., αποτελεί τη σημαντικότερη διπλωματική επιτυχία της χώρας που την έβαλε στο σημαντικότερο κλειστό “κλαμπ” χωρών της Δύσης.