Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των πολιτών της Αθήνας στο Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον κορωνοϊό 2142142000 που έθεσαν σε λειτουργία το μεσημέρι της Δευτέρας 16 Μαρτίου η Περιφέρεια Αττικής και ο Ιατρικός Σύλλογος Αθήνας, με τη συμμετοχή εθελοντών ιατρών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών. Μέσα στο πρώτο δίωρο της λειτουργίας του το Κέντρο δέχθηκε περισσότερες από 1400 κλήσεις εκ των οποίων απαντήθηκαν οι 600.
Το 74% των κλήσεων αφορούσε οδηγίες για ιατρικά θέματα ενώ το 6% την ανάγκη ψυχολογικής υποστήριξης. Ένα ποσοστό 7% έθεσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης. Το 84% των κλήσεων ήταν από το Νομό Αττικής, το 4% από το Νομό Θεσσαλονίκης και οι υπόλοιπες κλήσεις έγιναν από άλλους Νομούς. Οι εθελοντές γιατροί ψυχολόγοι και κοινωνική λειτουργοί κατέβαλαν μεγάλη προσπάθεια να ανταποκριθούν σε όλες τις κλήσεις και να ενημερώσουν τους πολίτες.
Σχολιάζοντας το θέμα ο Περιφερειάρχης και Πρόεδρος του ΙΣΑ Γ. Πατούλης τόνισε: «Ευχαριστώ θερμά τους εθελοντές που στηρίζουν τη σημαντική προσπάθεια για ενημέρωση και στήριξη των πολιτών στις κρίσιμες αυτές ώρες που περνάει η χώρα. Ζητάμε την κατανόηση του κόσμου γιατί γίνεται μεγάλη προσπάθεια από τους εθελοντές να ανταποκριθούν στις κλήσεις. Προσπαθούμε να καλύψουμε την ανάγκη ενημέρωσης και να διορθώσουμε λάθη που είναι πιθανόν να γίνεται λόγω ταχύτητας των εξελίξεων. Για παράδειγμα, είδαμε τον χαρισματικό ηθοποιό στο νέο σποτ για τον κορωνοιό να μπαίνει με παπούτσια στο σπίτι, κάτι που είναι λάθος. Μένουμε σπίτι αλλά τηρούμε και εκεί σχολαστικά κανόνες υγιεινής. Θέλω να διαβεβαιώσω ότι θα είμαστε εδώ στη μάχη της ενημέρωσης και της προστασίας των πολιτών, ειδικά των ευπαθών ομάδων.»