Είναι γεγονός ότι το μοντέλο VITARA αποτελεί ένα μοντέλο θρύλο για την μάρκα Suzuki. Επίσης είναι ένα μοντέλο που σταθερά κερδίζει το σύνολο των καταναλωτών στην ελληνική αλλά και στην παγκόσμια αγορά. O ασυμβίβαστος χαρακτήρα του VITARA, το κατατάσσει στα SUV με την απίστευτη ικανότητα να δίνει στον κάτοχό του όλα όσα ζητάει από ένα αυτοκίνητο και ακόμη περισσότερα. Το VITARA ανανεώθηκε για αλλάξει ακόμα μια φορά τους κανόνες! Το καθαρόαιμο SUV με εξαιρετικές επιδόσεις, μοναδική τετρακίνηση και ταυτόχρονα με σχεδιασμό που στρέφει τα βλέμματα επάνω του σε κάθε περίσταση είτε κινείται σε αστικούς δρόμους είτε σε απαιτητικές διαδρομές εκτός πόλης.
Το πρώτο Suzuki VITARA έκανε το ντεμπούτο του 30 χρόνια πριν ως ο πρωτοπόρος μιας ολόκληρης κατηγορίας, αυτής των καθαρόαιμων SUV με εντυπωσιακό σχεδιασμό, δυναμικό χαρακτήρα, προσφέροντας άνεση κατά την οδήγηση και εξαιρετικές επιδόσεις σε διαδρομές παντός εδάφους. Το 2018, σηματοδοτεί την 30ή επέτειό του και το νέο VITARA που ηγείται σταθερά στην κατηγορία των SUV, αλλάζει τους όρους του παιχνιδιού για ακόμα μια φορά. Το νέο μοντέλο, εξοπλισμένο με turbo κινητήρες βενζίνης BOOSTERJET 1.0 και 1.4 λίτρων με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, σε αντικατάσταση του υπάρχοντος βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ., επιτυγχάνει εξαιρετικές επιδόσεις και απαράμιλλη οικονομία καυσίμου.
To Vitara είναι διαχρονικά από τα βαριά χαρτιά της Suzuki και τώρα σχεδόν τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της τελευταίας γενιάς του η ιαπωνική εταιρεία προχωρά στην ανανέωσή του, ενώ η επίσημη πρεμιέρα του έγινε στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, στις αρχές του Οκτωβρίου. Το ανανεωμένο Vitara θα έχει μια ελαφρώς διαφορετική μάσκα, σε συνδυασμό με επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και φώτα, ενώ την εικόνα ολοκληρώνουν οι νέας σχεδίασης ζάντες και οι καινούργιες χρωματικές επιλογές για το αμάξωμα.
Στο εσωτερικό αναβαθμίστηκε η ποιότητα με τη χρήση καλύτερων και πιο μαλακών πλαστικών, ενώ ενδιαφέρον νέο στοιχείο είναι η έγχρωμη οθόνη για τον υπολογιστή ταξιδίου (trip computer) και όχι μόνο στον πίνακα οργάνων. Ταυτόχρονα αναβαθμίστηκε και ο εξοπλισμός κυρίως σε ότι αφορά την ασφάλεια, την υποβοήθηση του οδηγού και τη διασύνδεση, ενώ οι χώροι όσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές συνεχίζουν ως είχαν.
Σημαντικές είναι οι αλλαγές κάτω από το καπό κι αυτό γιατί ο μέχρι πρότινος βασικός κινητήρας, ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός των 1.600 κυβικών καταργήθηκε. Τη θέση του πήρε ο τρικύλινδρος turbo των 1.000 κυβικών και των 111 ίππων, που γνωρίζουμε με την επωνυμία Boosterjet από το Swift. Η γκάμα περιλαμβάνει και το μεγαλύτερο τετρακύλινδρο των 1.400 κυβικών και των 140 ίππων -επίσης υπερτροφοδοτούμενο- ενώ προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με κάποια έκδοση πετρελαίου. Το βέβαιο είναι πως οι πιο πλούσιες εκδόσεις θα μπορούν να συνδυαστούν και πάλι με σύστημα τετρακίνησης.