Τα τελευταία χρόνια, η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία άρχισε να ενστερνίζεται την ηλεκτροκίνηση, θέλοντας να συμβάλλει στον αγώνα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Με την ανάπτυξη πρωτότυπων προϊόντων και τη σύναψη συμμαχιών, επιθυμεί να υποστηρίξει την τεράστια τεχνολογική εξέλιξη που απαιτείται στον τομέα των μπαταριών, των εξαρτημάτων συστημάτων κίνησης και των ηλεκτρονικών συστημάτων. Για τη Mitsubishi Motors Corporation (MMC) όμως, η ηλεκτροκίνηση έχει ενταχθεί στη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρίας, ήδη από τον Οκτώβριο του 1966, με την ίδρυση ενός R&D τομέα ηλεκτροκίνησης.
Παράλληλα, η τρέχουσα (και προβλέψιμη) δημοτικότητα των SUV οδήγησε όλες τις OEM να ακολουθήσουν την μόδα των SUV τα τελευταία χρόνια, με την Mitsubishi να πρωτοστατεί σε αυτή την τάση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Θεωρείται ένας πολύ σοβαρός παίκτης 4WD από το 1936 με το θρυλικό PX33 4WD, ενώ εισήγαγε ένα νέο στυλ αυτοκίνησης με πολύ ικανά οχήματα παντός εδάφους με την πρώτη γενιά Pajero το 1982. Απαντώντας στις νέες τάσεις της αγοράς, το σημερινό Νέο (MY19) Outlander PHEV είναι το τελευταίο μιας μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρικών οχημάτων και 4WD SUV της Mitsubishi.
Πρωταγωνιστής και πάλι!
Μετά από αρκετά χρόνια οικονομικών προβλημάτων, η ενσωμάτωση της Mitsubishi στο γκρουπ Renault/Nissan αλλάζει ριζικά το τοπίο. Επαρκής χρηματοδότηση στο R & D, νέα μοντέλα, γιγάντιο δίκτυο, σε συνδυασμό με το περίφημο όνομα της Mitsubishi στο εκτός δρόμου τοπίο, εγγυώνται το μέλλον της εταιρείας! Άλλωστε, το νέο Outlander έχει ήδη μια άριστη πορεία στην Ευρώπη, απλά καθυστέρησε λίγο η άφιξή του στην Ελλάδα. Όμως ο Όμιλος Σαρακάκη θεωρεί κάθε νέο μοντέλο σημαντικό για την εικόνα που έχει στην ελληνική αγορά εδώ και πολλές δεκαετίες. Έτσι, αν και η τιμή εκκίνησης των 45.900 ευρώ δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό, το νέο κόσμημα της Mitsubishi βρίσκεται πλέον και στις ελληνικές εκθέσεις!