Η “μετεξέλιξη” των ελαφρών φορτηγών σε οικογενειακά-πολυμορφικά (συνήθως με μια απλή προσθήκη καθισμάτων και πλαϊνών τζαμιών…) αποτελεί μια από τις… αδυναμίες μας! ´Οχι μόνο πρόκειται για μια εύκολη τεχνικά λύση, χωρίς καμία επένδυση για τις εταιρείες, αλλά και για μία φοβερά πρακτική πρόταση: Περισσότερος χώρος και ανέσεις, με πολύ λογική τιμή.
Αυτό είναι και το δόγμα του νέου Kangoo, που μας ήρθε ομορφότερο και μας παραχωρήθηκε από τη νέα αντιπροσωπεία για δοκιμή. Θυμίζουμε ότι η έλευση των νέων ανθρώπων της Renault στην Ελλάδα, συνδυάστηκε με την αναγέννηση των δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, που είχαν δοκιμαστεί σε απίθανο σημείο την παλιά… κακή εποχή.
Τώρα πλέον, η Μάρθα Γεωργιλά, η Χριστίνα Παπαντωνίου και οι υπόλοιπες ευγενέστατες κυρίες της… ομάδας ανταποκρίνονται άμεσα σε κάθε μας παράκληση και μας ενημερώνουν επαγγελματικά για τα εταιρικά νέα. Μια απαραίτητη διευκρίνηση, σε μια εποχή που ο επαγγελματισμός ΔΕΝ θεωρείται πάντα δεδομένος…
Το κοντέρ του Kangoo μας “έγραψε” κάπου 1.300 χιλιόμετρα, σε… κάμπους και βουνά, με συνήθως βαρύ φορτίο. Πάντα παληκάρι, χωρίς προβλήματα, με τεράστια προσφορά χώρου (ούτε το… στρώμα θαλάσσης δεν χρειάζεται ξεφούσκωμα!) και με ανέσεις καθαρόαιμου… σεντάν. Με απίθανους έξτρα αποθηκευτικούς χώρους (κάπου 80 λίτρα!), που σε κάνουν να… ξεχνάς πού έχεις βάλει τα μικροαντικείμενά σου. Με έναν δοκιμασμένο κινητήρα 1.600 cc/ 90 ίππων, που… τραβάει σα χαμάλης και καίει ανεπαίσθητα.
Οι βελτιώσεις στο νέο μοντέλο δεν περιορίζονται στην εμφάνιση, αλλά “κλέβουν” πολλά στοιχεία από MPV. Μεγαλύτερο μεταξόνιο, ανανεωμένη εσωτερική διαρρύθμιση, καλύτερα φρένα και όλα τα συστήματα ασφαλείας (ABS, EBV, EBA, ESP και ESR), αλλά και πολλά άλλα που διατίθενται για πρώτη φορά, έναντι μικρής επιβάρυνσης.
Στο δρόμο το Kangoo εκπλήσσει ευχάριστα και δεν κουβαλά τα παλιά “κουσούρια” αντίστοιχων μοντέλων. Οι κλίσεις στις στροφές έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο, όπως και ο θόρυβος που φθάνει από τον κινητήρα και το δρόμο, λόγω αυξημένης ηχομόνωσης.
Μ’ αυτά και με τούτα, έχουμε αποκτήσει άλλον ένα… έρωτα μεταξύ των πρακτικών αυτοκινήτων και σκοπεύουμε να… ξαναοδηγήσουμε το Kangoo, γιατί απλά δεν το χορτάσαμε…
Χρήστος Φωτιάδης