Πρωτοεμφανίστηκε στην Ελλάδα το 2001 και… στρογγυλοκάθησε στην πρώτη θέση των πολυμορφικών μέχρι το 2007! Το… περιβόητο Matrix έκλεψε τις καρδιές και… τα πορτοφόλια των Ελλήνων, ειδικά αυτών που είχαν από 2 παιδιά και πάνω! Καθόλου περίεργο, με όλα τα εφόδια που κουβαλά. Δεν είναι μόνον η τιμή-χάρισμα (κάτι λίγο πάνω απ’ τις 12.000 ευρώ!), αλλά και όλα τα υπόλοιπα προσόντα, που το καθιστούν ορισμό του όρου «value for money»!
Γνωρίζουν οι αναγνώστες την αδυναμία μας για τα πρακτικά αυτοκίνητα-εργαλεία, που δεν φοβούνται την υπερφόρτωση και τις κακουχίες, που δεν καταναλώνουν πολλή βενζίνη και που δεν απαιτούν τίποτε περισσότερο από… αλλαγή λαδιών. ΄Ομως το Matrix δεν έχει μόνον αυτή την… προίκα, που το συνοδεύει στην ανανεωμένη του μορφή.
Ταξιδιάρικο!
Όσοι είχαν την τύχη να κάνουν ταξίδια με την οικογένειά τους, ξέρουν καλά ότι το Matrix έχει πολύ άνετο εσωτερικό και πολύ φως, αναρτήσεις που δεν κουράζουν και θήκες για μικροαντικείμενα που υπεραρκούν. Κονσόλα και όργανα πρωτότυπα και ευχάριστα. Το πορτμπαγκάζ των 350 λίτρων είναι επαρκές, αλλά μετατρέπεται σε… καρότσα 1.280 λίτρων, με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων. Να σημειωθεί ότι αυτή η σειρά είναι και συρόμενη!
Οι 103 ίπποι του μοτέρ των 1.600 cc δεν διεκδικούν συμμετοχή στο… Ακρόπολις, όμως κινούν ακούραστα και κυρίως αθόρυβα το Matrix. Το ευέλικτο τιμόνι και η απουσία έντονων κλίσεων στις στροφές συμπληρώνουν την γνωστή θετική εικόνα της οδήγησης σε κάθε είδους (ελληνικούς…) δρόμους.
Συμφέρει…
Αν σκεφτείτε ότι ένα αντίστοιχο πολυμορφικό, και μάλιστα όχι από «ακριβή» εταιρεία (π.χ. το Roomster της Skoda), στοιχίζει κάπου 2.500 ευρώ παραπάνω, τότε γνωρίζετε γιατί πρέπει να βάλετε το Matrix στα σχέδιά σας. ΄Ενα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα είναι η καθετοποιημένη μονάδα που διαθέτει η Hyundai στον κόμβο της Αττικής Οδού, στο Μαρούσι. Η πολύχρονη εμπειρία των ανθρώπων εκεί αποτελεί εγγύηση για καλές τιμές και χρηματοδοτήσεις, αλλά και για άριστο service…
Χρήστος Φωτιάδης