Στους δύσκολους καιρούς που περνά ολόκληρη η Ευρώπη -και ειδικότερα η Ελλάδα- η Citroen έχει την τύχη να διαθέτει πολλά νέα «όπλα», ειδικά στις μικρότερες κατηγορίες. Το νέο, πλήρως αναβαθμισμένο, C3 και το άκρως πρωτότυπο DS3 είναι δύο απ’ αυτά τα νέα μοντέλα, που έχουν την πρώτη τύχη στην ελληνική αγορά.
Βέβαια, η ιστορική γαλλική εταιρεία έχει μακρά παράδοση στους πρωτότυπους σχεδιασμούς, με κορυφαία δείγματα το 2CV και το DS19, γνωστό και ως «βάτραχο». Φυσικά και δεν είναι τα μοναδικά. Μικρά, μεγάλα και… φορτηγάκια, όλα όσα είχαν το σήμα της Citroen στη μάσκα ξεχώριζαν από μακριά!
΄Ετσι, λοιπόν, τα αρχικά DS παραπέμπουν (και) στο παρελθόν της εταιρείας, ενώ η εμφάνιση και το επίπεδο της τεχνολογίας κοιτούν ευθέως στο… μέλλον! Πράγματι, όπου κυκλοφορήσαμε δεν βρήκαμε κάποιον που να μην του άρεσε. Μικροί, μεγάλοι, γυναίκες, άντρες, γρήγοροι και συντηρητικοί, όλοι ενθουσιάστηκαν!
Τούρμπο με νόημα!
Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του 1.6 λίτρου αποδίδει 156 ολόκληρους ίππους, επιταχύνει σε 7,3΄΄και εγγυλαται τελική των… 214 χ.α.ω.! Ακόμα καλύτερα τα νέα για την κατανάλωση, που η μέση τιμή της δύσκολα ξεπερνά τα 7 l/100 km!
O κινητήρας αποδίδει, αλλά και… «ακούγεται» όμορφα! ΄Οχι δυνατά και ενοχλητικά, αλλά «μπάσα» και «πειστικά». ΄Οχι σαν «σκύλος που γαβγίζει», αλλά σα «λιοντάρι που βρυχάται»!
΄Ομορφο εξωτερικά, με πολύ μοντέρνα, χρηστική, νενανική καμπίνα, το DS3 με τις 17άρες ζάντες του, τη διπλή εξάτμιση, τα σπορ καθίσματα και γενικά με την ποιοτική του κατασκευή, κλέβει καρδιές! Αυτά πριν το οδηγήσεις, γιατί όταν στρίψεις το κλειδί ξεκινά η οδηγητική απόλαυση της υπέρτατης βαθμίδας!
Με ιδανικά ρυθμισμένη ανάρτηση και άριστη συμπεριφορά στις στροφές, το DS3 δεν έχει κανένα πρόβλημα ακόμα και σε μακρινές διαδρομές, αφού η άνεση των επιβαινόντων είναι εξασφαλισμένη.
Κοντολογίς, το DS3 είναι με βεβαιότητα ένα από τα πιο όμορφα, ευχάριστα και αξιόπιστα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε μέσα στο 2010. Η επιτυχία του είναι απόλυτα σίγουρη, με τα τόσα προσόντα που διαθέτει…
Χρήστος Φωτιάδης