Το σούπερ μίνι της γνωστής ιαπωνικής εταιρείας έχει βολέψει πολύ κόσμο και έχει προβληματίσει πολλούς ανταγωνιστές. Η νέα πεντάθυρη έκδοση 1,3 λίτρων έρχεται ανανεωμένη, για να σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ ανταγωνισμού. Το αυτοκίνητο είναι ελάχιστα πιο μεγάλο από τον προκάτοχό του, γιατί η Toyota θέλει ακόμα και σε αυτό να κάνει τη διαφορά. Το Yaris είχε πάντα ένα ισχυρό χαρτί, αυτό της αξιοπιστίας της εταιρείας, δεν στηριζόταν όμως μόνο σε αυτό, αλλά, αντίθετα, ήξερε πάντα πώς να την επιβεβαιώνει .
Διατηρώντας, επομένως, τα στάνταρ του προηγούμενου μοντέλου, το νέο είναι ιδιαίτερα φιλικό στην οδήγησή του, ακόμα και εκτός πόλης, ανταποκρινόμενο βέβαια πάντα στα δεδομένα της κατηγορίας. Το εσωτερικό του είναι πρακτικά διαμορφωμένο, με έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους και ποιότητα, η οποία πραγματικά διακρίνεται. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι αυτό της ορατότητας, η οποία διευκολύνεται από την υψηλή θέση του οδηγού και τις εκτεταμένες γυάλινες επιφάνειες. Το μεγάλο, όμως, ατού του αυτοκινήτου παραμένει το σύστημα πέδησης. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διαπιστώθηκε ιδιαίτερα αποδοτικό, εφόσον ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού, με τα κατεβάσματα των ταχυτήτων να είναι ταχύτερα από τα ανεβάσματα.
Οι τιμές του μοντέλου 1,3 με το συμβατικό κιβώτιο και απόδοση 87 ίππων ξεκινούν από 13.990 ευρώ. Διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Η τιμή της έκδοσης με το αυτόματο Μ-ΜΤ κιβώτιο αγγίζει τα 15.250 ευρώ.