ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας | Μονοκύλινδρος 4-χρονος 4-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ |
Κυβισμός | 278 cc |
Διάμετρος/Διαδρομή | 75,0 x 63,0 mm |
Σχέση συμπίεσης | 11 ± 0,5 : 1 |
Μέγιστη ισχύς | 21,5 / 7500 (CV-rpm) |
Μέγιστη ροπή | 22,3 / 5000 (Nm-rpm) |
Τύπος μετάδοσης | Συνεχώς Μεταβαλλόμενη |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός με τρισδιάστατο χάρτη ηλεκτρονικά ελεγχόμενος |
Καταλύτης | Τριοδικός με αισθητήρα λ |
Ανάφλεξη | Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενη αβάνς |
Σύστημα ψύξης | Με υγρό |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Τύπος συμπλέκτη | Αυτόματος Φυγοκεντρικός |
Πλαίσιο | Μεταλλικό αυτοφερόμενο |
Ανάρτηση εμπρός | Μονόμπρατσο υδραυλικό αμορτισέρ με ελικοειδές ελατήριο διαδρομής 86 mm |
Ανάρτηση πίσω | Aιωρούμενος βραχίονας με ελικοειδή ελατήρια και δύο υδραυλικά αμορτισέρ διπλής ενέργειας, ρυθμιζόμενης προφόρτισης 4 θέσεων διαδρομής 100.5 mm |
Φρένο εμπρός | Υδραυλικό, δισκόφρενο 200mm, με δαγκάνα 2 παράλληλων εμβόλων Φ25 |
Φρένο πίσω | Υδραυλικό, δισκόφρενο 220mm, με δαγκάνα 2 αντικριστών εμβόλων Φ30 |
Ελαστικό εμπρός | Χωρίς αεροθάλαμο 120/70-12″ 51P |
Ελαστικό πίσω | Χωρίς αεροθάλαμο 130/70-12″ 62P |
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο | 1930/755/1370 mm |
Ύψος σέλας | 790 mm |
Βάρος κενό | 151 kg |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 9,5 lt |
Μέγιστη ταχύτητα | 118 km/h |
Εκπομπές καυσαερίων | Euro III |