Ο… κακόβουλος φετινός χειμώνας δε μας άφησε πολλά περιθώρια για να απολαύσουμε την καταπληκτική «μεγάλη» Vespa με τον ανάλογο καιρό! Ακόμα κι έτσι όμως, τα αναμφισβήτητα προσόντα της δεν κατάφεραν να κρυφτούν.
Ακόμη πιο μοντέρνα και επιθετική, η ολοκαίνουρια έκδοση SuperSport αποτελεί ξεκάθαρα αντικείμενο πόθου και χαρακτηρίζεται από κομψότητα και ζωντάνια. Το μεταλλικό σώμα της Vespa διακρίνεται για τη μοναδική προσωπικότητά του. Στη δεξιά πλευρά υπάρχει μια χαρακτηριστική σχάρα με οριζόντιες σχισμές – σαφής αναφορά στα κομψά μοντέλα Vespa του παρελθόντος – που δίνει μια αισθητή σπορ πινελιά στην πλευρική όψη του οχήματος. Ανανεωμένη είναι και η μπροστινή ανάρτηση με βραχίονα, αφού έχει ξανασχεδιαστεί , ενώ βελτιωμένη είναι και η σέλα, με νέα σχεδίαση και αφρώδες.
Η έκδοση GTS Super διαφέρει στο κάλυμμα της σέλας και της εμφανούς ραφής/σιρίτι, την οθόνη του οργάνου με κόκκινο φωτισμό, το χρώμα των ζαντών, το διακοσμητικό της “γραβάτας”, το σιρίτι στο μπροστινό φτερό και το κόκκινο ελατήριο στην μπροστινή ανάρτηση.
Η γεωμετρία της GTS προσφέρει πολύ καλή ευκινησία, κάτι στο οποίο βοηθούν και οι τροχοί των 12 ιντσών, ενώ άριστα παίρνει στις αποσβέσεις των ανωμαλιών του δρόμου. Τα συστήματα ABS και ASR λειτουργούν άψογα, ενώ τα φρένα είναι εξαιρετικά τόσο σε δύναμη, όσο και σε αίσθηση. Πέρα από την προσθήκη ABS στις μεγάλες Vespa 300, η τοποθέτηση συστήματος ASR, αντισπιναρίσματος του πίσω τροχού προσθέτει ασφάλεια στα φρένα και στα γκάζια… Όσον αφορά στο ABS, ο κάθε τροχός είναι εφοδιασμένος με αισθητήρες (σένσορες) που μετρούν διαρκώς την ταχύτητα και την επιβράδυνση. Οι αισθητήρες επικοινωνούν με 2κάναλη μονάδα που ενεργοποιεί το ABS.
Αρκετά καλοί είναι οι χώροι αποθήκευσης με χώρο για Jet κράνος κάτω από τη σέλα και ένα χρήσιμο ντουλαπάκι μπροστά στα γόνατα του αναβάτη. Πολύ όμορφα και χρήσιμα είναι τα όργανα, ενώ και οι καθρέφτες βρίσκονται στο σωστό ύψος και έχουν πολύ καλή απόδοση. Επιπλέον ατού είναι η USB θύρα που διαθέτει η οποία συνεργάζεται με το Smartphone του κατόχου προσφέροντας πολλές έξτρα πληροφορίες.
Ο κινητήρας των 278cc, τετράχρονος, 4βάλβιδος, υγρόψυκτος, με ηλεκτρονικό ψεκασμό και ιπποδύναμη 22 ίππων, είναι ικανός να προσφέρει εξαιρετικές επιταχύνσεις. Η ισχύς του είναι εμφανής και υπεραρκετή για κάθε είδος προσπέραση μέσα στην πόλη, ενώ έξω απ’ αυτήν το ταχύμετρο με άνεση φτάνει τα 120 Km/h. Σπουδαία και η μετάδοση, με ένα πολύ λειτουργικό αυτόματο σύστημα στο οποίο δεν υπάρχει κανένα απολύτως ψεγάδι.
Η Vespa GTS Super 300 θα διατίθεται στους παρακάτω χρωματισμούς : γυαλιστερό μαύρο, άσπρο, κόκκινο και μπλε. Οι τιμές ξεκινούν από τα 5.580 ευρώ.