• Η VolvoCarHellas πρωτοπορεί και στον τρόπο με τον οποίο λανσάρει το Νέο XC90
• Πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα brand χρησιμοποιεί την ολοκαίνουρια εφαρμογήShazamγια εικόνα, με την οποία το κοινό έχει την δυνατότητα σκανάροντας απλά την Έντυπη ή Ηλεκτρονική καταχώρηση να λάβει στο κινητό του video
• Η MindshareBold υπεύθυνη για το conceptκαι τηνυλοποίηση θέασης του video μέσα από τοShazam
Το Νέο XC90, το μεγάλο SUV της Volvo, φέρει στο βασικό του εξοπλισμό όχι μόνο ότι πιο προηγμένο έχουν παρουσιάσει οι παραδοσιακά κορυφαίοι στον τομέα της ασφάλειας Σουηδοί, αλλά και δύο εντελώς νέες, καινοτόμες τεχνολογίες: σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, με αυξημένο κίνδυνο για τα δύο οχήματα.
Για το λανσάρισμα ενός τόσο πρωτοποριακού μοντέλου, δε θα μπορούσαν παρά να επιστρατευτούν τα πλέον σύγχρονα τεχνολογικά μέσα επικοινωνίας και διαφήμισης. Και όντως:για πρώτη φορά στην Ελλάδα, χρησιμοποιείται διαφημιστικά η ολοκαίνουργια εφαρμογή τουShazam για εικόνα! Πρόκειται για μία πρωτοποριακή ενέργεια προσέγγισης του κοινού και διανομής multimedia υλικού, που εμπνεύστηκε για τη VolvoCarHellas η MindshareBold, συνεργάτης της σουηδικής μάρκας στο χώρο των Media.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή όσο και ευχάριστη: αρχικά ο κάτοχος οποιουδήποτεsmartphone, πρέπει να έχει εγκαταστήσει στο κινητό του την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Shazam, που επιτρέπει και τη χρήση της φωτογραφικής κάμερας. Στη συνέχεια, ανοίγει την εφαρμογή και φωτογραφίζει, ουσιαστικά «σκανάρει»ολόκληρη την εικόνα που απεικονίζει το Νέο VolvoXC90 και η οποία φέρει και το διακριτικό λογότυπο της εφαρμογήςShazam. Η εικόνα αυτή μπορεί να είναι μία καταχώρηση σε έντυπο, εφημερίδα ή περιοδικό, μία εικόνα που εμφανίζεται σε κάποιον ιστότοπο κλπ. Δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα η εφαρμογή Shazam, αναγνωρίζοντας το Νέο XC90, παρουσιάζει στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου το καταπληκτικό video του“Feeling Good”. Πρόκειται για το τραγούδι που δημιούργησε αποκλειστικά για τηVolvo και το Νέο XC90 ο Avicii, ο διάσημος Σουηδός καλλιτέχνης, DJ και παραγωγός, σηματοδοτώντας την έναρξη της παγκόσμιας καμπάνιας της Volvo, με τίτλο “ANewBeginning” και αφορμή το λανσάρισμα του Νέου XC90.
Ο τρόπος που λειτουργεί η εφαρμογή Shazam για την καταχώρηση του νέου VolvoXC90, στοvideo εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=WB8BXfCrGck