Από τότε που «εφευρέθηκαν τα αυτόματα σκούτερ, δεν μας κάνει καρδιά να δοκιμάσουμε τις «παραδοσιακές» μοτοσικλέτες με τα πολλά κυβικά και τις πολλές ταχύτητες! Όμως από τότε που βγήκαν τα αυτόματα σκούτερ με τα πολλά κυβικά, υπάρχει πια και η δυνατότητα για μακρινές αποδράσεις… χωρίς ταχύτητες!
Το Xciting 400i είναι το δεύτερο μεγαλύτερο σκούτερ της Kymco και εντυπωσιάζει με τη σταθερότητα, την ευελιξία και το «τράβηγμά» του, από πολύ χαμηλά έως και αρκετά πάνω απ’ τα 100 χ.α.ω., όπου αισθάνεσαι «σα να είσαι σε αυτοκίνητο», όπως μου είπε έκπληκτη συνεπιβάτισσά μου!
Με νέα σχεδίαση, το νέο απόκτημα της σειράς Xciting, αποτελεί την καινούρια αντίληψη στα scooter με sport χαρακτηριστικά. Εφοδιασμένο με τον νέο πανάλαφρο G5 κινητήρα στα 400cc διατηρεί το συνολικό του βάρος πολύ χαμηλά, συντείνοντας στον φιλικό και άνετο χειρισμό.
Παράλληλα το επανασχεδιασμένο άκαμπτο πλαίσιο με περιμετρικό χωροδικτύωμα, συνεργάζεται με τις διπλές πλάκες του τιμονιού και τα ενισχυμένα καλάμια, προσφέροντας απουσία ταλαντώσεων και απόλυτη αίσθηση ακρίβειας σε όλες τις ταχύτητες. Στην πόλη, στο επαρχιακό δίκτυο ή την Εθνική οδό, ο αναβάτης θα ανακαλύψει μαζί του, νέες διαστάσεις στην μετακίνηση, σε μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.
Το… στοίχημα
Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της KYMCO έβαλαν ένα δύσκολο στοίχημα: να σχεδιάσουν το απόλυτο scooter της κατηγορίας, στοχεύοντας σε ένα κοινό που έχοντας εμπειρία, δεν θα συμβιβαστεί με ημίμετρα. Ειδικά σε αυτήν την κατηγορία που η τιμή αγοράς είναι σημαντική αλλά και η χρήση του scooter… πολύπλευρη.
Και επειδή ασφάλεια και ταχύτητα χρειάζονται… φρένα, εμπρός υπάρχουν 2 πλευστοί δίσκοι 280 χιλιοστών, τύπου “μαργαρίτα”, με ακτινικές δαγκάνες και πίσω, πλευστός δίσκος 260 mm. Και αν η ασφάλεια πρέπει να γραφτεί με κεφαλαίο «Α», το ABS νέας γενιάς 9.1 της BOSCH προσφέρει κορυφαία ασφάλεια, αλλά και καλύτερη πληροφόρηση και αίσθηση στο φρενάρισμα. Η σέλα είναι… τεραστίων διαστάσεων και ιδανική για ταξίδι, χωρίς να νοιώσεις άβολα ή να κουραστείς. Το εξαιρετικό αντιολισθητικό υλικό, θα κρατήσει το σώμα σταθερό σε απότομες επιβραδύνσεις.
Όσο για τον κινητήρα, το υγρόψυκτο σύνολο, χωρητικότητας 399 κ.ε. με τροφοδοσία καυσίμου με ηλεκτρονικό ψεκασμό, φτάνει σε απόδοση τους 36 ίππους στις 7.500 σ.α.λ, ενώ η ροπή βρίσκεται στα 37,7 Nm στις 6.250 σ.α.λ. , με το κάρτερ του λαδιού να είναι ανεξάρτητο και με ενσωματωμένο σύστημα ψύξης. Το σύστημα μετάδοσης χρησιμοποιεί νέα υλικά τριβής και τριπλή έδραση των αξόνων (στροφάλου και διαφορικού) που συμβάλουν στο ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο θορύβου και στην εξαιρετικά γραμμική λειτουργία.
Xρήστος Φωτιάδης