Τα γερμανικά αυτοκίνητα φημίζονται για την αξιοπιστία, την τεχνολογία και την ανθεκτικότητά τους, αλλά όχι απαραίτητα για την… ομορφιά τους! Το νέο κουπέ της σειράς 4 της BMW έρχεται να διασκεδάσει απόλυτα αυτή την διαπίστωση, αφού είναι ένα πραγματικά πανέμορφο αυτοκίνητο, που τραβάει τα βλέμματα όλων! Πράγματι, καιρό είχαμε να δούμε τόσο πολλούς να το καμαρώνουν και να μας ρωτούν λεπτομέρειες γι’ αυτό! Με λίγα λόγια, η νέα 420 Coupe MY αποτελεί… «διαφήμιση επί τη εμφανίσει»! Είχαμε την τύχη να την δοκιμάσουμε στη βενζινοκίνητη έκδοση με τον δίλιτρο τούρμπο κινητήρα των 184 ίππων και είναι περιττό να πούμε ότι σκοπεύει να διατηρήσει την κυρίαρχη θέση της ανάμεσα στα premium κουπέ…
Η αρχική της έκδοση το 2013 αντικατέστησε την ανάλογη κουπέ έκδοση της σειράς 3 και έγραψε αμέσως ιστορία, με τη σαγηνευτική της γραμμή και το σπορ χαρακτήρα της. Η παρούσα νέα έκδοσή της, προσθέτει γοητεία με κάποια στοιχεία όπως οι καινούργιοι μεγαλύτεροι αεραγωγοί εμπρός, σε συνδυασμό με το ελαφρώς ανασχεδιασμένο πίσω μέρος , ενώ η τεχνολογία LED εφαρμόζεται στα εμπρός και στα πίσω φανάρια. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης κάποιες αλλαγές, που ενισχύουν την ανανέωση του μοντέλου. Εκείνο, όμως, που καθηλώνει τα βλέμματα είναι το… “snapper rocks blue” χρώμα που είχε το αυτοκίνητο δοκιμής μας και ταιριάζει υπέροχα με τη συνολική γραμμή της «τεσσάρας» κουπέ!
Νέα δεδομένα προσθέτουν το σύστημα πολυμέσων με ευκρινέστατη οθόνη και το σύστημα Multifunctional Instrument Display, που προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικής απεικόνισης των ενδείξεων στα ταμπλό, ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεγεί. Επιπλέον, ο υποβλητικός φωτισμός του ταμπλό φροντίζει για μια μοναδική οδηγική ατμόσφαιρα. Στον δρόμο, δεν θα περιμέναμε κάτι διαφορετικό: Ο συνδυασμός του κινητήρα υψηλής απόδοσης με την προαιρετικά διαθέσιμη προσαρμοζόμενη ανάρτηση Μ, το μεταβλητό σπορ σύστημα διεύθυνσης και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic εξασφαλίζει σπορ οδηγική απόλαυση και έλκει βλέμματα θαυμασμού, εν κινήσει. Από την πρώτη κιόλας ματιά γίνεται αντιληπτός ο σπορ χαρακτήρας της BMW Σειράς 4 Coupé και από το πρώτο άγγιγμα του πεντάλ του γκαζιού διαπιστώνει κανείς εύκολα τη δυναμική της.
Ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης BMW TwinPower Turbo τελευταίας γενιάς εγγυάται την ιδανική λύση για την κίνηση αυτού του πανέμορφου αυτοκινήτου, που όμως ζυγίζει ενάμισι τόνο. Διακρίνεται για την ταχύτατη απόδοση ισχύος και την ασυναγώνιστη απόκριση, ακόμα και στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, ενώ συγχρόνως εξασφαλίζει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων. Τα δεδομένα του: 1.997 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, twin scroll τούρμπο, 184 PS/5.000-6.250 rpm. Όσο για το αυτόματο κιβώτιο, οι γρήγοροι χρόνοι αλλαγής βελτιώνουν τις τιμές επιτάχυνσης, ενώ με την πυκνή κλιμάκωση των οκτώ σχέσεων οι αλλαγές γίνονται ελάχιστα αντιληπτές. Ταυτόχρονα, ο κινητήρας λειτουργεί συνεχώς στο ιδανικό φάσμα στροφών, με μειωμένα επίπεδα θορύβου και σωστή απόδοση της ισχύος. Η όγδοη σχέση μετάδοσης μειώνει τον αριθμό στροφών στις υψηλές ταχύτητες, περιορίζοντας έτσι τόσο την κατανάλωση καυσίμου όσο και τις εκπομπές CO2.
Η ιδανική κατανομή του βάρους στους άξονες σε αναλογία 50:50 συμβάλλει στη βελτίωση της κατευθυντικής ευστάθειας, της ευελιξίας και της απόκρισης του συστήματος διεύθυνσης.Ταυτόχρονα, το χαμηλό κέντρο βάρους και οι κοντοί πρόβολοι βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τα οδηγικά χαρακτηριστικά. Το Μεταβλητό σπορ σύστημα διεύθυνσης με Servotronic παρέχει άμεση και ευέλικτη απόκριση και απαιτεί μικρότερη δύναμη για το στρίψιμο του τιμονιού. Προσαρμόζεται στη γωνία στροφής του τιμονιού με διαφορετικό λόγο υποβοήθησης. Αυτό βελτιώνει τον έλεγχο στη δυναμική οδήγηση και περιορίζει τη δύναμη που απαιτείται στο παρκάρισμα και το στρίψιμο. Η λειτουργία SPORT+ είναι ένα ακόμα στοιχείο αυτού του εξοπλισμού. Τέλος, η προσαρμοζόμενη ανάρτηση Μ μπορεί να προσαρμοστεί ηλεκτρονικά οποιαδήποτε στιγμή στις συνθήκες οδοστρώματος και στις συνθήκες οδήγησης. Ο οδηγός μπορεί να προσαρμόσει από τον Διακόπτη Ελέγχου Οδηγικής Εμπειρίας τα χαρακτηριστικά λειτουργίας της ανάρτησης στον δικό του τρόπο οδήγησης – από την άνετη μέχρι την εξαιρετικά δυναμική οδήγηση με αξιοσημείωτη ευελιξία.
Με την τιμή αυτού του πανέμορφου, τεχνολογικά άψογου και ασφαλέστατου αυτοκινήτου να ξεκινά από τα 48.550 ευρώ (βασική έκδοση με αυτόματο κιβώτιο), μπορεί «οι έχοντες» να εκτιμήσουν αν θα διαθέσουν αυτό το ποσό για να απολαύσουν ταξίδια με… 240 χιλιόμετρα την ώρα, φυσικά στις γερμανικές Autobahnen, όπου αυτό επιτρέπεται!