H πρώτη plug-in υβριδική BMW X3 προσφέρει χαμηλή κατανάλωση, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά ενός premium SUV. Το υβριδικό σύστημα της BMW X3 xDrive30e είναι αντίστοιχο αυτού της BMW 330e και αποτελείται από έναν 2λιτρο TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης 184 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων. Η συνδυαστική του ισχύς είναι 292 ίπποι. Η ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα παρέχεται από μπαταρίες ιόντων-λιθίου συνολικής χωρητικότητας 12 kWh, οι οποίες είναι τοποθετημένες κάτω από το πίσω κάθισμα. Η φόρτισή τους μέσω wallbox (επιτοίχιου φορτιστή) γίνεται μέσα σε 3 ½ ώρες, ενώ κατά την κίνηση του αυτοκινήτου και ανάλογα με τις συνθήκες, το μοτέρ βενζίνης στέλνει και αυτό ενέργεια για να φορτίσει την μπαταρία, εκτός βέβαια από το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.
Η λειτουργία του plug-in υβριδικού συστήματος της X3 είναι εντελώς «αθόρυβη» στο ξεκίνημα, καθώς αναλαμβάνει να κινήσει το αυτοκίνητο με το ηλεκτρικό μοτέρ. Όταν εμπλέκεται ο δίλιτρος κινητήρας ΜΕΚ, σημαντικό ρόλο παίζει και το πολύ καλό κιβώτιο ταχυτήτων που προσαρμόζει άμεσα τη λειτουργία του στις απαιτήσεις της οδήγησης, χωρίς να παρουσιάζει κάποια καθυστέρηση. Ως προς την κατανάλωση, η χρήση του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα εντός πόλεως φέρνει πολύ χαμηλά νούμερα, ιδίως εφόσον ο οδηγός εκμεταλλεύεται την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία του συστήματος, με όσο γίνεται πιο «ελαφρύ πόδι»!
Σχεδιαστικά, δεν διαφοροποιείται το υβριδικό, από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, ενώ στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν τα κορυφαία χαρακτηριστικά ποιότητας και τεχνολογίας της γερμανικής εταιρείας, με το πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη 10,2 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων στο κέντρο του ταμπλό. Οι χώροι παραμένουν σε πολύ καλά επίπεδα, μόνο που έχουν χαθεί 100 λίτρα για τις αποσκευές, λόγω της μπαταρίας, αν και τα 450 λίτρα είναι υπεραρκετά.
Στο δρόμο, η plug-in υβριδική BMW X3 δεν αλλάζει τα κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν όλες τις εκδόσεις της X3. Στις στροφές, το αυτοκίνητο προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, με την άμεση εμπλοκή και της τετρακίνησης, ενώ τα φρένα διαθέτουν πολύ καλή αποτελεσματικότητα. Το τιμόνι έχει την αμεσότητα που απαιτείται, με την σωστή υποβοήθηση. Συνολικά, στο δρόμο προς τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αποδεκτές τιμές, η υβριδική έκδοση της Χ3 αποτελεί μια πολύ καλή προσφορά!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας βενζίνης: 1.998 cc
Ισχύς: 184 PS/5.000-6.500 rpm
Ροπή: 300 Nm/1.350-4.000 rpm
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 109 PS
Ροπή ηλεκτροκινητήρα: 265 Nm
Συνδυαστική ισχύς: 292 PS
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 6.1 sec
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 2.1 l/100 km
Βάρος: 2.065 kg
Τιμή: 59.530€.