Στην πολυαναμενόμενη και πολυδιαφημιζόμενη πορεία προς την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν κάποιες εταιρείες που επιδεικνύουν ρεαλισμό, δημιουργώντας μεταβατικές λύσεις. Το νέο μικρό μοτέρ της Honda είναι σίγουρα μια απ’ αυτές! Και μην ξεχνάμε ότι η πάντα πρωτοπόρα ιαπωνική εταιρεία ήταν μαζί με την συμπατριώτισσά της Toyota αυτή που δούλεψε πολύ σκληρά πάνω στους εναλλακτικούς κινητήρες, με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Το υβριδικό Civic κατέγραψε μια πολύ επιτυχημένη πορεία σε αρκετές αγορές, γράφοντας την ιστορία των πρώιμων υβριδικών αυτοκινήτων…
Το όνομα Civic ταυτίζεται με θρύλο, αφού ήδη βρισκόμαστε στην… δέκατη γενιά του, από το 1972 που πρωτοεμφανίστηκε! Οι παλιότεροι, τα θυμόμαστε με πολύ θετικούς συνειρμούς, αφού ήταν πάντα ένα βήμα μπροστά απ’ τον ανταγωνισμό! Το νέο Civic βασίζεται σε νέα πλατφόρμα με υψηλότερη ακαμψία αλλά χαμηλότερο βάρος, εφοδιάζεται με ολοκαίνουργιους turbo κινητήρες βενζίνης 1.0 L και 1.5 L, ενώ διαθέτει πιο σύγχρονη τεχνολογία και ασφάλεια. Για αρχή δοκιμάσαμε την έκδοση με τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 L τεχνολογίας VTEC Turbo, με εντυπωσιακή απόδοση 126 ίππων!
Οι διαστάσεις αυξήθηκαν και η εμφάνιση βελτιώθηκε. Το εμπρός τμήμα διακρίνεται από τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, τους μεγάλους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και τον πιο μικρό πάνω από τη μάσκα, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι δύο αεροτομές και τα μεγάλα φώτα. Πλήρως ανασχεδιασμένο και βελτιωμένο είναι το εσωτερικό του νέου Honda Civic, ενώ διαθέτει καλύτερη εργονομία, μεγαλύτερους χώρους και πιο σύγχρονη τεχνολογία. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι ενιαίος και ευανάγνωστος, ενώ ο οδηγός κάθεται πιο αναπαυτικά στο πιο χαμηλά τοποθετημένο κάθισμα με το μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων. Πιο εύκολο στη χρήση είναι και το νέας γενιάς σύστημα πολυμέσων Honda Connect με την έγχρωμη οθόνη αφής των 7 ιντσών. Μεγαλύτερη η ευρυχωρία στο εσωτερικό και ικανοποιητικό το πορτμπαγκάζ των 478 λίτρων, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει τα 1.267 λίτρα!
Ο ολοκαίνουργιος βενζινοκινητήρας «Earth Dream Technonlogies» τεχνολογίας VTEC Turbo πείθει απόλυτα σε όλα τα επίπεδα. Επιτάχυνση, έλλειψη θορύβων και κραδασμών, υπέροχη λειτουργία στο ταξίδι με 200 χ.α.ω. και χαμηλή κατανάλωση είναι τα στοιχεία της υπεροχής του. Στο πλήρες πακέτο εξοπλισμού πρέπει να υπολογίσετε και το σύστημα Honda Sensing που με τη βοήθεια αισθητήρων, ραντάρ και καμερών, προειδοποίεί για επικείμενη σύγκρουση και υποβοηθά στην επιβράδυνση ή στην ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας, το σύστημα ανάγνωσης οδικών σημάτων και το ενεργό cruise control. Η βασική τιμή των 20.600 ευρώ δεν θεωρείται καθόλου υψηλή, αν κανείς σκεφτεί την ενσωματωμένη υψηλή τεχνολογία και όλα όσα προαναφέραμε…