Οδηγώντας τα giga-scooters των ιαπωνικών κυρίως εταιρειών, αναρωτιέσαι για ποιο λόγο θα καταθέσει κάποιος στην Ελλάδα 10 χιλιάρικα για ένα παρόμοιο δίκυκλο. Η απάντηση έρχεται αβίαστα: πρώτον το Integra δεν απευθύνεται σε αγορές της νότιας Ευρώπης, αλλά της βόρειας Αμερικής, όπου τα μεγέθη έχουν άλλη αξία! Δεύτερον, όταν το οδηγήσεις και κυρίως όταν συνηθίσεις το βάρος του, τις δυσκολίες των ελιγμών και τις ιδιομορφίες του αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, αρχίζεις να γοητεύεσαι από την επιτάχυνση, τη σταθερότητα σε μεγάλες ευθείες, τις υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό και πολλά άλλα.
Το σκούτερ-θηρίο πρωτοεμφανίστηκε το 2012 ως Intergra 700 και έκτοτε μεσολάβησαν δυο αναβαθμίσεις, με την πρώτη το 2014, που αφορούσε την αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα στα 745 κ.εκ και την δεύτερη, πριν ένα χρόνο, που περιλαμβάνει αρκετές γενικές βελτιώσεις. Το Integra «στήθηκε» πάνω στη γνωστή και δοκιμασμένη πλατφόρμα των NC, θεωρούμενων ως «ασφάλτινα ON-off» ή «Naked», ανάλογα με την έκδοση.
Μοιραία, λοιπόν, το εντυπωσιακό σκούτερ της Honda βρίσκεται ανάμεσα σε δύο κατηγορίες: έχει τα εξωτερικά χαρακτηριστικά ενός σκούτερ, αλλά εξοπλίζεται με το πλήρες πακέτο μιας βαριάς και γρήγορης μοτοσικλέτας ανοιχτού δρόμου! Άρα, θέλει τεράστια προσοχή στην οδήγηση (μας πήρε μια μέρα για να προσαρμοστούμε…), αφού πρώτον έχει φοβερά γκάζια, δεύτερον είναι χαμηλή και ελάχιστα ευέλικτη και τρίτον δεν «χωράει» πάντα ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα ή άλλα οδικά εμπόδια.
Υπάρχει κι άλλο ένα μικρό προβληματάκι, συνηθισμένο σε όσους οδηγούς maxi scooters: ο χώρος κάτω από την σέλα είναι μικρός και δεν μπορεί να χωρέσει κράνος κλειστού τύπου, ενώ το μοναδικό ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς, χωράει μόλις κάποια μικροπράγματα. Αντίθετα, «αρχοντικό» είναι το κάθισμα για οδηγό και συνοδηγό, μόνο που το καβάλημα δεν είναι για… δυσκίνητους! Στο τιμόνι εντυπωσιάζει ο έγχρωμος, πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, που μπορεί να ρυθμιστεί από τον αναβάτη, επιλέγοντας να αλλάζει χρώματα ανάλογα των στροφών του κινητήρα, της επιλεγμένης ταχύτητας κλπ.
Ο κινητήρας εναρμονίζεται πλέον με τις Euro4 προδιαγραφές, χωρίς όμως να επηρεαστεί η απόδοση του. Συνεχίζει να αποδίδει 54 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 6,9 kg-m ροπής στις 4.750 σ.α.λ., από τα 745 κ.εκ. της χωρητικότητας του. Επίσης, το αυτόματο κιβώτιο DCT βελτιώθηκε και απέκτησε μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων, με τρεις διαβαθμίσεις. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,4 λίτρα/100 χλμ, ενώ στον ανοιχτό δρόμο η ποιότητα οδήγησης είναι αξεπέραστη, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα ιλιγγιώδη για σκούτερ 180 χλμ./ώρα! Κοντολογίς, αναζητούνται μερακλήδες, για ένα δίκυκλο τεράστιων προδιαγραφών.