Το ούτως ή άλλως οικονομικό νέο Opel Corsa διατίθεται πλέον και σε έκδοση που καταναλώνει υγραέριο και μειώνει στο ελάχιστο το κόστος των μετακινήσεων! Το γνώριμο και πολύ δημοφιλές γερμανικό μοντέλο διαθέτει πια πλούσια γκάμα, με ατμοσφαιρικές εκδόσεις βενζίνης, τούρμπο βενζίνης και τουρμποντίζελ. Υπάρχει όμως τώρα και μια εργοστασιακή υγραεριοκίνητη (LPG), η οποία βασίζεται στο ατμοσφαιρικό Corsa 1.4. Αυτή την έκδοση είχαμε την ευκαιρία και τη χαρά να δοκιμάσουμε πρόσφατα.
Η πέμπτη γενιά του Corsa έφτασε στη χώρα μας πριν από περίπου πέντε χρόνια και μαζί με τις αλλαγές στη σχεδίαση και σε ορισμένα μηχανικά μέρη, η Opel λάνσαρε και νέες εκδόσεις κινητήρα για το σουπερμίνι της, με το ενδιαφέρον εκείνη την εποχή να εστιάζεται δικαιολογημένα στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις και την βενζινοκίνητη με τον 3κύλινδρο 1.0 τούρμπο των 90 και 115 ίππων. Σε ό,τι αφορά τη γενική εικόνα, το Corsa αποτελεί εγγύηση ποιότητας και μακροζωίας, ενώ λόγω μεγέθους είναι ιδανικό και για την πόλη. Το κλασικό μοτέρ των 90 ίππων κινεί ταχύτατα το ελαφρύ αμάξωμα και δεν αφήνει χώρο για παράπονα.
Στον τομέα της εμφάνισης, η δεξαμενή του LPG δεν είναι ορατή, αφού βρίσκεται στον χώρο της ρεζέρβας -η οποία έχει αντικατασταθεί από κιτ επισκευής. Το ρεζερβουάρ βενζίνης των 45 lt παραμένει στη θέση του. Το μόνο σημείο που φανερώνει περί τίνος πρόκειται είναι το πλήκτρο για την επιλογή καυσίμου δίπλα στην οθόνη αφής στο ταμπλό. Η προσθήκη του δεύτερου ρεζερβουάρ δεν επηρεάζει την ευρυχωρία και την πρακτικότητα του μοντέλου, το οποίο προσφέρει έως και 1.220 λίτρα όγκου φόρτωσης.
Η κατανάλωση με υγραέριο αυξάνεται κατά περίπου ένα λίτρο σε σχέση με τη βενζίνη, φτάνοντας περίπου τα 8 lt/100 km. Όμως χάρη στην πολύ χαμηλή τιμή του LPG, το κόστος κίνησης πέφτει αισθητά, δηλαδή χαμηλότερα απ’ ό,τι στα ντίζελ μοντέλα της κατηγορίας, ενώ και η τιμή αγοράς του είναι πολύ λογική, από 13.780 ευρώ. Το πιο σοβαρό πλεονέκτημα όμως είναι η συνδυαστική λειτουργία των δυο ρεζερβουάρ, που μπορεί να προσφέρει αυτονομία μέχρι 1.200 χλμ.