Στη μεταβατική περίοδο που περνάμε, προς την αναμενόμενη κάποτε αύξηση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, πολλές εταιρείες προσφέρουν ενδιάμεσες λύσεις με δοκιμασμένα υβριδικά συστήματα. Η Suzuki δε θα μπορούσε να λείπει, με όλη την εμπειρία που έχει συγκεντρώσει τα τελευταία χρόνια! Έτσι, αναβάθμισε τους κινητήρες της, προσθέτοντας ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48Vσε όλα τα μοντέλα της, που μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Στο SX4 S-Cross έχουμε την αντικατάσταση του 1.4 BoosterJet των 140 ίππων με τον νεότερο και mild hybrid, που αποδίδει 129 ίππους.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι η πολύ λογική τιμή του, ξεκινά από τις 18.810 ευρώ για το 2WD και τις 22.600 ευρώ για το 4WD,αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Και μάλιστα όταν ο εξοπλισμός είναι πλήρης από τη βασική έκδοση GL, περιλαμβάνοντας – μεταξύ άλλων – 7 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, αναγνώρισης τυφλού σημείου, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας και υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό,adaptive cruise control, ράδιο CD/MP3 και θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός!
Παραμένει πολύ ευχάριστη και λειτουργική η καμπίνα των επιβατών, με επιπλέον ενδείξεις για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος στην οθόνη LCD των 4,2 ιντσών, που βρίσκεται στο κέντρο του πίνακα οργάνων. Όσο για τους χώρους, τέσσερις επιβάτες θα… στρογγυλοκαθίσουν στα άνετα καθίσματα. Μεγάλος και ο χώρος αποσκευών, με 430 λίτρα που μπορούν να φτάσουν τα 1.269 λίτρα όταν αναδιπλωθεί η διαιρούμενη (60/40) πλάτη του πίσω καθίσματος.
Όσο για τη χαρά στο δρόμο, παραμένει δεδομένη! Ειδικά στο ταξίδι, το SUV της Suzuki είναι θησαυρός, με πιο αθόρυβο ακόμα το νέο κινητήρα, ελάχιστες κλίσεις στις στροφές θαυμαστή ανάρτηση και ασφαλέστατα φρένα! Τέλος, μέχρι 20% χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και έως 15% λιγότερες απαιτήσεις σε καύσιμο προσφέρει ο νέος κινητήρας, και μάλιστα με βελτιωμένη ροπή. Σημαντικό μείωση προκύπτει και στα τέλη κυκλοφορίας, όπου με 104 γρ.CO2/χλμ. το υβριδικό πληρώνει 101,92 ευρώ