Από ένα νέο Golf δεν περιμένει κανείς τίποτε λιγότερο από την απόλυτη ικανοποίηση. Και πράγματι έτσι ακριβώς νιώσαμε στο τιμόνι της 8ης γενιάς του γερμανικού best seller. Που από το 1974 κατάφερε να κάνει τους Γερμανούς (και εμάς τους υπόλοιπους) να ξεχάσουν τη δόξα του… Σκαραβαίου, με τα 35 εκατομμύρια των πωλήσεών του!
Ένα Golf δεν χρειάζεται ριζικές ανανεώσεις και πολλές φιγούρες, αφού προκαλεί τον σεβασμό επί τη εμφανίσει. Μικρές και οι αυξήσεις των διαστάσεών του, που βελτιώνουν ελαφρά και τους εσωτερικούς χώρους. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι κορυφαίοι για την κατηγορία, ενώ και το πορτμπαγκάζ με τα 380 λίτρα ικανοποιεί, αφού με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα ο χώρος ανεβαίνει στα 1.237 λίτρα. Αντίθετα, εντελώς αλλαγμένο είναι το ταμπλό και όλα τα καλούδια του. Το Innovision Cockpit διαθέτει πίνακα οργάνων με ψηφιακές ενδείξεις 10 ιντσών και σύστημα infotainment με οθόνη 8,25″ ή 10″, με επιπλέον κόστος. Παράλληλα, τα We Connect και We Connect Plus προσφέρουν streaming μουσικής και εικόνας, internet radio και άλλες διαδικτυακές λειτουργίες. Αν και με βεβαιότητα δεν ανήκουμε σ’ αυτή την κατηγορία, οι «γκατζετάκηδες» θα βρουν τον παράδεισό τους με την πληθώρα των εφαρμογών!
Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν υπήρχαν εκπλήξεις απ’ τον κινητήρα, που είναι ο δοκιμασμένος 1.5 τούρμπο με τους 130 ίππους, που συνδυάζεται άριστα με το εξατάχυτο συμβατικό κιβώτιο. Εντυπωσιακός νεωτερισμός είναι η τεχνολογία Ενεργής Διαχείρισης Κυλίνδρων (ACT – Active Cylinder Management), χάρη στην οποία δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους μπορούν να απενεργοποιηθούν σχεδόν αυτόματα, περιορίζοντας την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων! Ικανοποιητική η επιτάχυνση και η κατανάλωση, με την τελευταία να κινείται εύκολα κάτω απ’ τα 6 λίτρα/100 χλμ.
Σπουδαία φυσικά τα χαρακτηριστικά του στο δρόμο, αθόρυβο στις ψηλές ταχύτητες μέχρι και 200 χ.α.ω., πολύ βελτιωμένο και το τιμόνι, γεγονός που φαίνεται καθαρά σε επαρχιακούς δρόμους με κλειστές στροφές. Υπερπλήρης ο εξοπλισμός του και με τιμή διόλου απαγορευτική (λίγο πάνω απ’ τις 21.000 ευρώ), το νέο Golf θα παραμείνει πρωταγωνιστής στην κατηγορία του, για τους παραδοσιακούς και τους νέους φίλους του!