Το VW Polo 6ης γενιάς είναι αδιαμφισβήτητα μια από τις κορυφαίες επιλογές στη μικρή κατηγορία, αν και διόλου «μικρό» δεν είναι πλέον το δημοφιλές εδώ και δεκαετίες μοντέλο της γερμανικής εταιρείας! Πράγματι, οι αυξημένες διαστάσεις του σε σχέση με το παρελθόν (για πρώτη φορά μήκος πάνω από 4,0 μέτρα) και το γεγονός ότι το αμάξωμα είναι αποκλειστικά 5θυρο, κάνουν το νέο Polo να δείχνει σαν αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας . Μέχρι τώρα και από το 1975 το Polo έχει πουλήσει περισσότερες από 14.000.000 μονάδες, γεγονός που το κάνει ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά μοντέλα της. Και όπως βεβαιώνουν τα στελέχη της εταιρείας, σκοπεύουν να συνεχίσουν αυτή την πορεία…
Στα τέλη του 2017 έφτασε στη χώρα μας η έκδοση με τον 3κύλινδρο 1.000άρη turbo κινητήρα βενζίνης των 95 ίππων. Το μικρό γερμανικό μοντέλο κέρδισε τις εντυπώσεις με την ολική του αναβάθμιση σε ασφάλεια, τεχνολογία, ποιότητα και χώρους, με την έκδοση του μοτέρ αυτού να προσφέρει πολύ καλή απόδοση και επιδόσεις, που συνδυάζονται με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Τώρα διατίθεται και η ισχυρότερη έκδοση του ίδιου κινητήρα με τους 115 ίππους, για να προσφέρει ακόμη καλύτερες επιδόσεις και οδηγική απόλαυση. Στην Ελλάδα το VW Polo 1.0 TSI 115 PS προσφέρεται αποκλειστικά και μόνο στην πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση Highline, κοστίζοντας 16.300 ευρώ. Εφόσον επιλεγεί και αυτόματο κιβώτιο (7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη DSG), τότε το κόστος αυξάνεται στα 17.450 ευρώ. Δηλαδή, η χρηματική διαφορά του Polo με τους 95 και 115 ίππους βρίσκεται στα 2.250 ευρώ,αφού η έκδοση των των 95 ίππων διατίθεται και στην Trendline των 14.050 ευρώ. Άρα υπάρχει σημαντική απόκλιση και ο αγοραστής πρέπει να σταθμίσει καλά αν χρειάζεται την παραπάνω ιπποδύναμη, ώστε να έχει παραπάνω ισχύ στον αυτοκινητόδρομο.
Στο εσωτερικό του Polo ξεχωρίζει, το ταμπλό, με μια νέα οριζόντια αρχιτεκτονική και την παρουσία της οθόνης αφής 6,5 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων πάνω στην κεντρική κονσόλα. Στην καμπίνα των επιβατών υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ 4 ενήλικες επιβάτες θα μεταφερθούν χωρίς κανένα πρόβλημα. Το πορτμπαγκάζ έχει κορυφαία για την κατηγορία χωρητικότητα 355 λίτρων, αλλά και αποσπώμενο δάπεδο.
Στο δρόμο το νέο VW Polo διακρίνεται για τον επιτυχημένο συνδυασμό υψηλών επιπέδων άνεσης και ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς. Η νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται, σε συνδυασμό με την καλορυθμισμένη ανάρτηση και τα πλατύτερα μετατρόχια, έχουν ως αποτέλεσμα το Polo να έχει ένα απόλυτα ασφαλές και στιβαρό πάτημα, την ίδια στιγμή που οι ανωμαλίες του οδοστρώματος αμβλύνονται και δεν μεταφέρονται στο εσωτερικό. Ο θόρυβος του κινητήρα καθόλου δεν παραπέμπει σε τρικύλινδρο, ενώ το τιμόνι είναι απολύτως ακριβές και το συμβατικό κιβώτιο συνεργάζεται άψογα με το μοτέρ. Με λίγα λόγια, ένα αυτοκίνητο που δεν μπορείς με τίποτε να το πεις «πόλης»!