Η Honda αποκάλυψε το Honda e:Ny1, το επόμενο, αμιγώς ηλεκτρικό όχημά της, το οποίο συνδυάζει άνεση, επιδόσεις και τεχνολογία σε ένα στυλάτο B-SUV.
Συνδυάζοντας μια φρέσκια, ξεχωριστή σχεδίαση με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, το Honda e:Ny1 ακολουθεί την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία σχεδίασης της Honda, αξιοποιώντας στο έπακρο το πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης του μοντέλου, με αποτέλεσμα ένα SUV με δυναμική διασκεδαστική οδήγηση, ομαλή και εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία και διαισθητική ευελιξία.
Ο κοντός εμπρός πρόβολος, οι μεγάλοι τροχοί και τα φαρδιά μετατρόχια συνθέτουν μία τολμηρή και σοφιστικέ εμφάνιση. Το e:Ny1 κάνει επίσης το ντεμπούτο μιας εντελώς νέας σχεδιαστικής ταυτότητας για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Honda, με λευκά λογότυπα «H» περιμετρικά του οχήματος, συμπεριλαμβανομένου του σήματος στο ρύγχος, στα κεντρικά καλύμματα των τροχών και στο τιμόνι. Επιπλέον, η λέξη «Honda» στην πόρτα του χώρου αποσκευών αναγράφεται με νέα γραμματοσειρά ως στοιχείο της premium εμφάνισης των μελλοντικών EV της μάρκας.
Χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση των εξαρτημάτων του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, το e:Ny1 προσφέρει υψηλές επιδόσεις όσον αφορά τους εσωτερικούς χώρους και την άνεση. Η ολοκαίνουργια κεντρική κονσόλα διαθέτει μια απλή διάταξη με εύκολα προσβάσιμα κουμπιά, πολλαπλές επιλογές αποθήκευσης και ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου, ενώ ένα απέριττο ταμπλό στην κορυφή του οποίου βρίσκεται μία μεγάλη οθόνη αφής 15,1 ιντσών παρέχει πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη σουίτα επιλογών ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και οδήγησης.

Βασισμένο στην πλατφόρμα e:N Architecture F
The e:Ny1 βασίζεται στην πρόσφατα εξελιγμένη πλατφόρμα e:N Architecture F της Honda, με κίνηση στους εμπρός τροχούς που εστιάζει σε τρία θεμελιώδη στοιχεία: μία ειδική, εξαιρετικά άκαμπτη δομή αμαξώματος, χαμηλό κέντρο βάρους και μελετημένη αεροδυναμική κάτω από το δάπεδο που εξασφαλίζουν ότι το SUV προσφέρει μία διασκεδαστική οδηγική εμπειρία που εμπνέει αυτοπεποίθηση.
Επιπλέον, η πλατφόρμα ενσωματώνει μία υψηλής απόδοσης, ελαφριά μονάδα μετάδοσης κίνησης που περιλαμβάνει σε ένα πακέτο τον ηλεκτροκινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 150 kW, ροπή 310 Nm και είναι σχεδιασμένη για να προσφέρει ομαλή και άνετη επιτάχυνση και επιβράδυνση. Κάτω από το πάτωμα βρίσκεται μία υψηλής χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου που προσφέρει αυτονομία έως και 412 km (WLTP) και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης DC η οποία ολοκληρώνεται από 10 σε 80% σε μόλις 45 λεπτά.