Ο Μπεσόν εκφράζοντας την πίστη του στον ευρωπαϊκό σινεμά και αναφερόμενος στις προϋποθέσεις που έχουν οι ευρωπαίοι δημιουργοί για καλύτερα σενάρια, έκανε και άλλη αναφορά στα ελληνικά πράγματα επικαλούμενος αυτή τη φορά παράδειγμα από το ελληνικό ποδόσφαιρο: «Στην Ευρώπη υπάρχουν καλύτερες ιστορίες. Λέμε ότι το αμερικανικό σινεμά είναι το νούμερο ένα και ότι δεν μπορούμε να το ανταγωνιστούμε. Είμαι όμως περήφανος γιατί με τον «Άρθουρ» αποδεικνύουμε ότι μπορούμε. Σαν την ελληνική ομάδα ποδοσφαίρου, που κανείς δεν πίστευε ότι μπορεί να κερδίσει. Πριν από λίγα χρόνια κανείς δεν τολμούσε να ανταγωνιστεί ονόματα όπως η Pixar, η Ντίσνεϊ και η Dreamworks», είπε και συμπλήρωσε: «Γιατί όχι; Δύο χέρια και δύο πόδια έχουν κι αυτοί. Η ιστορία μας, όμως στην Ευρώπη είναι πλουσιότερη και υγιέστερη»
Εκτός από τον «Άρθουρ» που βγήκε στις αίθουσες την Πέμπτη, ο Μπεσόν σκηνοθέτησε σχεδόν παράλληλα το «Angel-A» (που θα βγει στις αίθουσες στις 4 Ιανουαρίου 2007), η οποία όπως δήλωσε θα είναι και η τελευταία ταινία που σκηνοθετεί. «Έχω κουραστεί», είπε χαρακτηριστικά, «σε κάθε ταινία θέλεις να δώσεις το καλύτερο δυνατό, όμως φοβάμαι ότι μπορεί να αρχίσω να επαναλαμβάνομαι. Σέβομαι το σινεμά, το κοινό και τον εαυτό μου για να το κάνω αυτό. Είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου και νιώθω πια περισσότερη κούραση παρά επιθυμία».
Μίλησε όμως και για τους κριτικούς του κινηματογράφου, λέγοντας ότι πολλές φορές δεν τους κατανοεί: «Είναι παράξενο να μπαίνει κανείς ανάμεσα σε ένα έργο και τον θεατή», είπε επιγραμματικά και συνέχισε: «Καταλαβαίνω όμως ότι όταν οι κριτικοί βλέπουν 10-15 ταινίες την εβδομάδα, βαριούνται. Αυτός όμως που πληρώνει για να δει μια ταινία, θέλει να μην απογοητευτεί. Μερικές φορές, οι κριτικοί νομίζουν ότι με το να είναι αυστηροί θα γίνουν γνωστοί. Όμως αυτό δεν έχει να κάνει καθόλου με την ίδια την ταινία».
Ο Λυκ Μπεσόν, που είναι από τους πιο δραστήριους παραγωγούς του γαλλικού σινεμά, όπως είπε σκοπεύει να στηρίξει μια ισπανική παραγωγή με την Πενέλοπε Κρουζ, που θα γυριστεί στην Ελλάδα.