Υπόθεση: Ο Τζουντ είναι Αμερικανός, η Μίνα Ιταλίδα. Συναντώνται τυχαία στη Νέα Υόρκη και ζουν μία θυελλώδη ερωτική ιστορία, που κορυφώνεται με την απρόοπτη εγκυμοσύνη της Μίνα και τον γάμο τους. Από τους πρώτους μήνες της εγκυμοσύνης, ένα έντονο μητρικό ένστικτο κάνει την Μίνα να πιστεύει ότι κουβαλά ένα «ξεχωριστό» παιδί. Για να σεβαστεί τη φύση, το προστατεύει εμμονικά από τις «μολύνσεις» του έξω κόσμου και της δυτικής ιατρικής, και παλεύει να διατηρήσει την απόλυτη αγνότητά του, όπως εκείνη την αντιλαμβάνεται. Από αγάπη για την Μίνα, ο Τζουντ ακολουθεί τις οδηγίες της, αλλά κάποια στιγμή μία επίμονη μάχη υποψιών και κατηγοριών ξεκινά ανάμεσα σε εκείνον και τη Μίνα, και οδηγεί σε μία εκρηκτική σύγκρουση.
Πρόσθετα: Η ταινία βασίζεται στο μυθιστόρημα «Il Bambino Indaco» («The Indigo Child») του Μάρκο Φρανζόζο, αν και ο Κονστάνζο έγραψε το σενάριο ενάμιση χρόνο αφότου διάβασε το βιβλίο και κινήθηκε βάσει των «φοβερά δυνατών συναισθημάτων» που του άφησε, όπως λέει. «Η ιστορία είχε μείνει μέσα μου μετά από τόσους μήνες. Ξεκίνησα το σενάριο χωρίς να ξαναδιαβάσω το βιβλίο, απλώς βασίστηκα σε όσα θυμόμουν και το πώς ένιωσα διαβάζοντάς το».
Διπλά βραβευμένη στο Φεστιβάλ της Βενετίας για τις εκπληκτικές ερμηνείες των δύο πολλά υποσχόμενων αστεριών της, Άνταμ Ντράιβερ και Άλμπα Ρορβάκερ και υποψήφια για τον Χρυσό Λέοντα, οι «Πεινασμένες Καρδιές» είναι η νέα ταινία από τον σκηνοθέτη της «Μοναξιάς των Μονών Αριθμών», Σαβέριο Κονστάνζο. Ο Κονστάνζο είχε κερδίσει το Βραβείο Σκηνοθεσίας του Φεστιβάλ του Λοκάρνο για το σκηνοθετικό του ντεμπούτο, «Private», διεκδίκησε την Χρυσή Άρκτο με την δεύτερη ταινία του, «In Memory of Me», ενώ το 2010 συμμετείχε στο διαγωνιστικό τμήμα του Φεστιβάλ Βενετίας με τη «Μοναξιά των Μονών Αριθμών», με πρωταγωνίστρια επίσης την Άλμπα Ρορβάκερ.
Κριτική: Η ταινία είναι ένα ψυχολογικό και κλειστοφοβικό θρίλερ, με κεντρικούς ήρωες ένα ζευγάρι που ζει στη Νέα Υόρκη. Εκείνος Αμερικανός, εκείνη Ιταλίδα η οποία αισθάνεται ξένη και μόνη στη Νέα Υόρκη, αποκτούν ένα παιδί το οποίο και αποτελεί το κέντρο βάρους της ταινίας. Εκείνη με εμμονές πάνω στην ανατροφή του, καταπιέζεται και καταπιέζει εκείνον, ο οποίος βρίσκεται πραγματικά σε αδύνατη θέση, μιας και υπερισχύει το μητρικό φίλτρο, το οποίο είναι και ο καταλύτης της υπόθεσης με την επέμβαση της μητέρας του. Με την κάμερα να κινείται με ευρυγώνιο φακό μέσα σε ένα στενό διαμέρισμα και με δύο πρωταγωνιστές των οποίων τα πρόσωπα διαθέτουν «εφιαλτικές» γωνίες, ο σκηνοθέτης μας δίνει ένα «Μωρό της Ρόζμαρι» χωρίς μεταφυσικά στοιχεία, αλλά με εσωτερικότητα χαρακτήρων.
Του Σαβέριο Κοστάνζο
Με τους Άνταμ Ντράιβερ, Άλμπα Ρορβάκερ και Ρομπέρτα Μάξουελ, Αλ Ροφ, Γκέισα Ότερο, Τζέισον Σέλβιγκ
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ