Το να δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό για να κάνεις τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων δεν είναι μόνο ένας στόχος. Είναι ένας σκοπός! Είναι το κοινωνικό άθροισμα δράσεων που ξεκινούν από σκέψεις και πρωτοβουλιών που γεννούν οι ανάγκες των τοπικών κοινωνιών όπου δραστηριοποιούμαστε. Πάντα με επίκεντρο τον Άνθρωπο: τους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους προμηθευτές μας, το σύνολο της κοινωνίας.
Στην ΑΒ Βασιλόπουλος αφουγκράζονται, παρατηρούνε, λαμβάνουν τα μηνύματα των καιρών και των κοινωνικών ομάδων και προσπαθούν να ανταποκριθούν στον ρόλο τους ως κορυφαία εταιρεία του κλάδου και ως ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας. Η εταιρεία παρουσιάζει στις «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019» το αποτέλεσμα, τον απολογισμό της κουλτούρας προσφοράς, που τους χαρακτηρίζει ως εταιρεία για περισσότερα από 80 χρόνια.
Η φροντίδα για τις τοπικές κοινωνίες, η έγνοια για το περιβάλλον, η στήριξη των παραγωγών και του πρωτογενούς τομέα, η εμμονή στην ποιότητα, στην ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων, των πελατών και των συνεργατών, αλλά και στοιχεία του «χαρακτήρα» της ΑΒ Βασιλόπουλος – όπως η αποφασιστικότητα, η ταχύτητα, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα – αναδεικνύονται με σύγχρονο, εύληπτο τρόπο στην πολυσέλιδη έκθεση, καθώς και στο σχετικό βίντεο.
Ενδεικτικά, παρουσιάζεται:
-Το ενδιαφέρον της ΑΒ Βασιλόπουλος για τους ανθρώπους της και η επιλογή της να δίνει έμπνευση και ευκαιρίες σε ανθρώπους με ιδέες και όραμα. Μέσα στο 2019, δημιούργησαν με 379 νέες θέσεις εργασίας, αυξάνοντας τον αριθμό των εργαζομένων σε περισσότερους από 14.500. Πρόσεφεραν επίσης 173.900 ώρες εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, επένδυσαν 15,4 εκατ. ευρώ σε παροχές στο προσωπικό.
-Η στήριξη των τοπικών κοινωνιών. Προσέφεραν πάνω από 3,1 εκατ. ευρώ σε δωρεές τροφίμων μέσα από τα προγράμματά τους. Μέσω 250 φορέων, στήριξαν 123.000 συνανθρώπους μας και παρείχαν μέσα από προγράμματα δωρεάς προϊόντων πάνω από 868.000 γεύματα σε όλη την Ελλάδα. Μεταξύ άλλων, διέθεσαν, μέσω του προγράμματος ΔΙΑΤΡΟΦΗ, πάνω από 200.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων.
-Η βαθιά και ειλικρινής σχέση με τους παραγωγούς, μέσα από δράσεις ενίσχυσης της παραγωγής και την καινοτομία, όπως το πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας. Σήμερα, το 90% των προμηθευτών τους είναι τοπικοί παραγωγοί!
-Η ευαισθησία μας για το περιβάλλον. Το 2019, ανακύκλωσαν πάνω από 3,5 εκατ. συσκευασίες. Περισσότερα από 8.000 παιδιά εκπαιδεύτηκαν στην ανακύκλωση μέσα από το Κινητό «Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης». Μείωσαν κατά 24,6% την ετήσια κατανάλωση ρεύματος (σε σχέση με το έτος βάσης 2008). Ταυτοχρόνως, ακολούθησαν τη δέσμευσή τους για να μειώσουν έως το 2025 κατά 50% τη σπατάλη τροφίμων και κατά 50% τη χρήση πλαστικού.
Στην ΑΒ, δρουν υπεύθυνα, διάφανα, βιώσιμα, επενδύοντας στους ανθρώπους, στην κοινωνία, στη χώρα μας. Όπως σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος κ. Βασίλης Σταύρου: «Σε όλη μας τη διαδρομή και σε καθετί που κάνουμε, θέλουμε να αφήνουμε το θετικό μας αποτύπωμα. Για όλους εμάς, αλλά και για τις μελλοντικές γενιές».