Ωστόσο, ανενημέρωτοι ή και αρνητικοί ως προς την ιδέα της προώθησης μίας τέτοιας κάρτας παρουσιάζονται οι έμποροι της Πεύκης. Σύμφωνα με την παρουσίαση που είχε πραγματοποιηθεί, όποιος πελάτης συνέλεγε αρκετούς πόντους, θα μπορούσε να τους εξαργυρώσει στη συνέχεια σε κάποιο άλλο κατάστημα, το οποίο συμμετείχε στο σύστημα.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να επιτρέψω σε κάποιον να αγοράσει το εμπόρευμά μου εξαργυρώνοντας τους πόντους του στο κατάστημά μου. Εμένα ποιος θα μου πληρώσει το εμπόρευμα που χάνω;», ρωτάει η κ. Αθηνά Στοφάκη, καταστηματάρχης εσωρούχων και συνεχίζει: «Πιστεύω ότι όλο αυτό το σύστημα είναι άτοπο σε μία αγορά όπως της Πεύκης».
Επίσης, ένας επιπρόσθετος λόγος που καθιστά επιφυλακτικούς τους εμπόρους ως προς την υιοθέτηση της εκπτωτικής κάρτας είναι το γεγονός ότι το σύστημα που θα πρέπει να εγκαταστήσουν για να δέχονται την εκπτωτική κάρτα στο κατάστημά τους κοστίζει 600 ευρώ, ενώ είναι πολύ πιθανό, όπως υποστηρίζουν, να χρειάζεται κάθε χρόνο αναβάθμιση, το οποίο μεταφράζεται σε επιπλέον χρήματα.
Τέλος, κάτι άλλο το οποίο δυσαρεστεί ορισμένους εμπόρους είναι το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Εμπορικού Συλλόγου είχε ειπωθεί ότι στην καμπάνια θα διαφημίζονται μόνο όσοι αποδεχθούν την εκπτωτική κάρτα και όχι όλα τα μέλη. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Αθηνά Στοφάκη, καταστηματάρχης εσωρούχων, «εφόσον πλήρωσα 40 ευρώ για την εγγραφή στο σύλλογο, δεν καταλαβαίνω γιατί να μη συμπεριληφθεί το κατάστημά μου στη διαφημιστική καμπάνια».
Τι υποστηρίζει ο Εμπορικός Σύλλογος
«Υπάρχει δυστοκία στην αγορά», δηλώνει η πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Πεύκης Χριστίνα Παπαρούπα, ωστόσο, θεωρεί θετικό το γεγονός ότι υπάρχει καλή διάθεση από τους καταναλωτές της πόλης να στηρίξουν την τοπική αγορά.
«Οι κάτοικοι μας λένε ότι βρίσκουν αυτό που θέλουν στην αγορά της πόλης μας και έτσι δεν βρίσκουν το λόγο να μην απευθυνθούν σε εμάς», αναφέρει χαρακτηριστικά η πρόεδρος.
Μεταξύ άλλων, ο σύλλογος προτίθεται να ξεκινήσει τον Φεβρουάριο επιμορφωτικά προγράμματα για τα μέλη του. Τα μαθήματα θα είναι δωρεάν και θα έχουν ως αντικείμενο τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, τα λογιστικά, τους υπολογιστές και γενικά ό,τι απασχολεί τον εμπορικό κόσμο.
Επίσης, κατά τη διάρκεια των αποκριών και του Πάσχα, ο Εμπορικός Σύλλογος θα πραγματοποιήσει διαφημιστικές καμπάνιες αφενός για να ενισχυθεί η αγορά της Πεύκης και αφετέρου για να κοινοποιηθούν τα οφέλη των καταναλωτών.
Η κ. Παπαρούπα τονίζει ακόμα ότι «είναι σημαντικό οι κάτοικοι να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τον Σύλλογο, προκειμένου να ενημερώνονται για τις προσφορές που πραγματοποιούν τα καταστήματα και για τα προνόμια που έχουν».
Επίσης, στα άμεσα σχέδια του Εμπορικού Συλλόγου είναι να δημιουργηθεί ηλεκτρονική ιστοσελίδα, μέσα από την οποία οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερώνονται για τις ενέργειές του. Ωστόσο, η κ. Παπαρούπα τόνισε ότι ορισμένες από τις ενέργειές τους καθυστερούν, επειδή περιμένουν να λάβουν την έγκριση από το Πρωτοδικείο για την επίσημη σύστασή τους ως Εμπορικός Σύλλογος Πεύκης, καθώς μέχρι σήμερα η διοίκηση που υπάρχει είναι προσωρινή.
Αμάλθεια Καραλή