Το κατάστημα της εταρείας FORTHNET στο Μαρούσι (Δημητρίου Ράλλη 2 & Θησέως) «μετρά» ενάμιση χρόνο λειτουργίας και παρ’ όλα αυτά έχει μετατραπεί σε σημείο αναφοράς για νέους και παλαιότερους καταναλωτές. Η πλούσια γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών και το… προσωπικό service θεωρούνται δύο από τα «δυνατά» σημεία του.
Επιμέλεια: Θάνος Σταθόπουλος
Μιλήσαμε με τον υπεύθυνο του καταστήματος Σαράντη Χατζηνικολαΐδη, από τον οποίο ζητήσαμε αφ’ ενός να δώσει μερικά στοιχεία για το συγκεκριμένο κατάστημα, καθώς και τις απόψεις του για την τοπική αγορά και αφ’ ετέρου να μας σχολιάσει τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στις καταναλωτικές συνήθειες των κατοίκων της περιοχής.
Πότε ξεκίνησε η λειτουργία του καταστήματός σας στη μαρουσιώτικη αγορά;
Το κατάστημά μας ξεκίνησε τη λειτουργία του πριν από ενάμιση χρόνο, στο τέλος Οκτωβρίου του 2008.
Ποια κριτήρια βάρυναν στην απόφασή σας να επιλέξετε ν’ ανοίξετε το κατάστημά σας στην αγορά της πόλης μας και όχι σε κάποιον γειτονικό δήμο;
Η αγορά του Αμαρουσίου είναι μία από τις σημαντικότερες αγορές των Βορείων Προαστίων, καθώς εξυπηρετεί τόσο αυτούς που ζουν κι εργάζονται στα όρια του Δήμου, όσο και τους κατοίκους όμορων δήμων.
Πρόκειται αναμφίβολα για μια αγορά με ιδιαίτερη δυναμική και μία εταιρεία όπως η FORTHNET, που έχει ως στόχο να βρίσκεται κοντά στον καταναλωτή, δεν θα μπορούσε να λείπει από το Μαρούσι.
Σήμερα, αισθάνεστε ότι έχετε δικαιωθεί για εκείνη την επιλογή σας;
Ναι, αισθανόμαστε σίγουρα δικαιωμένοι από την επιλογή αυτή. Οι καταναλωτές γνωρίζουν το κατάστημά μας και το επιλέγουν είτε ως νέοι πελάτες, για να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που παρέχει η FORTHNET, είτε ως υφιστάμενοι ως σημείο εξυπηρέτησης.
Και όλα αυτά τα έχουμε πετύχει σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα.
Πώς θα κρίνατε συνολικά την τοπική αγορά του Αμαρουσίου, με δεδομένη την έντονη πίεση που υφίστανται τα εισοδήματα των καταναλωτών;
Σίγουρα κανείς δεν θα μπορούσε να πει ότι δεν βλέπει ή δεν διαπιστώνει το «μούδιασμα» της αγοράς, σε τοπικό ή πανελλαδικό επίπεδο.
Πάντως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κρίση δημιουργεί και ευκαιρίες κι εκεί είναι που καλούμαστε όλοι να κριθούμε, προσφέροντας ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα σε χαμηλές τιμές.
Ποιες ελλείψεις σε υποδομές στο Μαρούσι θεωρείτε ότι δημιουργούν προσκόμματα στη λειτουργία της τοπικής αγοράς και με ποιους τρόπους πιστεύετε ότι θα μπορούσαν αυτές να αντιμετωπισθούν;
Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αγορά του Αμαρουσίου είναι η έλλειψη θέσεων στάθμευσης. Αυτό έχει ως συνέπεια να δημιουργεί προβλήματα ακόμα και στη διέλευση των πεζών, με ή χωρίς ειδικές ανάγκες.
Νομίζω ότι η αντιμετώπιση του ζητήματος αυτού θα πρέπει ν’ απασχολήσει σοβαρά τη δημοτική αρχή, η οποία -σε συνεργασία με τους επαγγελματίες της περιοχής- θα πρέπει ν’ αναζητήσει τις λύσεις εκείνες που θ’ ανακουφίσουν το πρόβλημα στάθμευσης στο εμπορικό κέντρο.
Ποιες ακριβώς υπηρεσίες και προϊόντα μπορεί ν’ απολαύσει ο καταναλωτής που θα περάσει την πόρτα του καταστήματός σας;
Το σίγουρο είναι ότι ο καταναλωτής, από την ώρα που θα περάσει την πόρτα του καταστήματός μας, ας μου επιτραπεί η έκφραση, θα «χορτάσει» επικοινωνία και ψυχαγωγία, μέσω των πακέτων τηλεφωνίας, internet & συνδρομητικής τηλεόρασης nova. Ιδιώτες και επαγγελματίες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μίας πληθώρας υπηρεσιών αυτή που καλύπτει τις ανάγκες τους.
Επίσης, το κατάστημά μας λειτουργεί και ως κέντρο εξυπηρέτησης για τους υφιστάμενους πελάτες, οι οποίοι μπορούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους, να ενημερωθούν για εναλλακτικά πακέτα και ν’ απολαύσουν μια σειρά άλλων υπηρεσιών.
Θα ήθελα να σημειώσω ότι σταθερός στόχος μας είναι να προσφέρουμε ποιοτική και προσωπική εξυπηρέτηση. Και για την επίτευξη αυτού του στόχου προσπαθούμε καθημερινά.